1966 کی نایاب فورڈ GT40 کباڑ کے ڈھیر سے برآمد

Ford GT40 6

کیسا لگتا ہے جب آپ کی کوئی من پسند چیز کباڑ کے ڈھیر سے برآمد ہو۔یقیناً آپ کی خوشی انتہاؤں کو چھولے گی اور آپ کا بس نہیں چلے گا جلد از جلد اس چیز کو صاف ستھرا کر کے اپنے دوستوں کو دکھائیں۔ امریکا میں رہنے والے تھامس شاگنیسی کے ساتھ بھی بالکل ایسا ہی ہوا کہ جب انہیں ایسی نایاب گاڑی گھر کے پرانے سامان سے نکلی جس کے ساتھ ایک طویل تاریخ جڑی ہے۔

انتہائی خستہ حالت کی اس گاڑی کے چیسز P/1067 سے ثابت ہوا کہ پرانے سامان سے نکلنے والی یہ گاڑی 1966 کی نایاب فورڈ GT40 ہے۔ Mk II فہرست کی یہ گاڑی آخری بار تیار ہونے تین گاڑیوں میں سے ایک ہے۔

تاریخ اعتبار سے دیکھیں تو 1966 کی فورڈ GT40 کا شمار ان گاڑیوں بھی ہوتا ہے جنہوں نے 1977 تک ہونے والی گاڑیوں کی ریس میں حصہ لیا۔ آخری بار یہ انجن فیل ہوجانے کے باعث ریس سے باہر ہوگئی۔ اس کے مالک نے گاڑی کو ٹھیک کرنے کی کوشش کی لیکن ایک حادثے میں زخمی ہوجانے کے باعث یہ کام مکمل نہ ہوسکا اور پھر یہ گاڑی پرانا سامان بن کر رہ گئی۔

تھامس شاگنیسی کی بدولت اب ہمیں یہ تاریخی گاڑی دیکھنا نصیب ہوئی۔ انہوں نے کہا ہے وہ اس گاڑی کو ایک بار پھر جلا بخشیں گے اور اسے 60 کی دہائی جیسا ہی بنائیں گے۔

LamanSamo

My love for cars is unexplainable, especially when it comes to SUV's. Apart from that I'm currently doing my bachelors. Working with PakWheels was what I always wanted and here I am.

Top