مردان حادثہ: پاکستان میں گاڑیوں کے تصادم کا سب سے بڑا واقعہ

Mardan 6

ٹریفک حادثات کے بڑھتے ہوئے واقعات نے دنیا بھر کو تشویش میں مبتلا کر رکھا ہے۔ سڑکوں کی غیرمعیاری تعمیر، ٹریفک روانی میں خلل اور قوانین کی خلاف ورزی کے باعث پاکستان کے اکثر شہروں اور طویل شاہراہوں پر حادثات رونما ہوتے رہتے ہیں۔ مددگار 1122 کے مطابق انہیں جن واقعات پر ہنگامی کاروائی کرنا پڑتی ہے ان میں زیادہ تر ٹریفک حادثات ہیں۔ ایک اندازے کے مطابق مددگار 1122 نے گزشتہ چند سالوں کے دوران 60 لاکھ سے زائد ٹریفک حادثات میں ہنگامی امداد فراہم کی ہے۔

Mardan 7

Mardan 6

اب سے تقریباً 10 ماہ قبل 25 نومبر 2015 کو پاکستان کی تاریخ کا انتہائی کرب ناک واقعہ پیش آیا جس میں 25 سے زائد چھوٹی بڑی گاڑیوں ایک دوسرے سے ٹکرا گئیں۔ ظاہری طور پر اس تصادم کی بنیادی وجہ شدید دھند اور ہوا میں نمی کا غیر معمولی تناسب تھا۔ دھند سے جہاں ڈرائیور صاحبان کو آگے کا منظر دیکھنے میں پریشانی پیش آئی وہیں ہوا میں نمی کے باعث سفر کے دوران گاڑیوں کی گرفت بھی کمزور پڑ گئی۔

یہ بھی پڑھیں: ڈرائیونگ کے دوران کی جانے والی 5 سنگین غلطیاں

ٹریف حادثات کی بڑھتی ہوئی شرح سے نہ صرف عام عوام کو مالی نقصان اٹھانا پڑتا ہے بلکہ سنگین نوعیت کے واقعات میں بہت سے لوگ اپنی جان سے بھی ہاتھ دھو بیٹھتے ہیں۔ اس لیے ضروری ہے کہ ٹریفک قوانین پر عمدرآمدگی، شاہراہوں کی معیاری بناوٹ اور تعمیر کے ساتھ عوام میں حفاظتی سہولیات کے استعمال سے متعلق آگہی میں اضافے کی کوشش کی جائے۔ اس حوالے سے ماہرین کی تجاویز پر سنجیدگی سے عمل کیا جائے تو کوئی بعید نہیں کہ پاکستان کے تمام ہی شہروں میں ٹریفک حادثات کی شرح کم سے کم تر کی جاسکے گی۔

Mardan 10

Mardan 9

Mardan 2

Mardan 3

Mardan 4

Top