بِنیلی پاکستان میں متعارف کروانے جا رہی ہے 600سی سی بائیکس۔

main-story
بِنیلی کا شمار ایسی کمپنیوں میں ہوتا ہے جو پاکستانی موٹرسائیکل انڈسٹری میں اپنے قدم جمانے کی کوششوں میں لگی ہیں۔جلد ہی وہ پیش کرنے جا رہے ہیں ایک منفرد سپورٹس بائیک،بِنیلی ٹی این ٹی ٹووینٹی فائیو۔ کچھ لوگوں کے مطابق انہیں امید کے برعکس کامیابی حاصل نہیں ہو گی۔کہ آپ کو سڑکوں پر بھی بِنیلی کی بائیکس نا ہو نے کے برابر نظر آتی ہیں۔مگر اس معاملے میں بِنیلی آپ سے اتفاق نہیں کرتی، اس کی وجہ یہ ہے کہ چند ماہ تک یہ اٹیلین کمپنی پاکستان میں 600سی سی بائیکس متعارف کروانے جا رہی ہے۔
benelli tnt600i
بِنیلی کے آفیشل فیس بک پیج کے مطابق،پاکستان میں بنیلی 600آئی بائیک اور 600سی سی نیکِڈ بائیک متعارف کروا نے جا رہی ہے،جو کہ ایک بہترین خبر ہے۔حتمی تاریخ ابھی تک منظرِ عام پر نہیں آئی مگر بِنیلی کے مطابق یہ بائیکس رواں سال اکتوبر کے مہینے میں فروخت کے لئے پیش کر دی جائیں گی۔
بِنیلی ٹی این ٹی 600آئی کی قیمت۔
      جہاں تک کہ قیمت کی بات کی جائے تو،یہ بات ذہن میں ر کھیں کہ اس کی قیمت تقریباً گیارہ سے بارہ لاکھ کے درمیان ہو گی۔آپ اس کی قیمت کوزیادہ تصور کر سکتے ہیں، مگر ہمیں خوشی ہے کہ بِنیلی خود پر اور پاکستانی مارکیٹ پر بہت زیادہ یقین رکھتی ہے کہ وہ یہ بائیکس پاکستان میں با آسانی فروخت کر پائیں گے۔
بِنیلی ٹی این ٹی 600آئی کی سپیکس۔
      جہاں اس بائیک کی سپیکس کی بات آتی ہے تو،یہ آپ کو کسی بھی حوالے سے نا امید نہیں کرے گی۔یہ بائیک فور سیلنڈر ان لائن،لیکویڈ کولڈ،فور والوزپر مشتمل ہر سیلنڈر،ڈبل اوور ہیڈ کیم شافٹ انجن جو کہ گیارہ ہزار پانچ سو آر پی ایم پر اسی بی ایچ پی فراہم کرتا ہے، رکھتی ہے۔یہ الیکٹرانک فیول انجیکشن سسٹم او ر چار اِنڈِپینڈنٹ تھرٹل باڈیزِ کی حامل ہے۔اس بے مثال انجن کے ساتھ ساتھ آپ ایک ویٹ کلچ اور سِکس سپیڈ گیئر باکس بھی حاصل کرتے ہیں۔
benelli-tnt-600i-specsheet
 یہ کہنا غلط نہ ہو گا کہ ہم اس موٹر سائیکل کو پاکستان میں دیکھنے کے لئے بے صبری سے انتظار کر رہے ہیں۔ہیوی بائیکس جیسا کہ سوزوکی ہایا بوسا اور کاوا ساکی نِنجا کو پاکستانی موٹر سائیکل شوقین حضرات کی جانب سے پہلے بھی بہت پسند کیا جا چکا ہے ا ب یہ دیکھناخاصا دلچسپ ہو گا کہ نئی ٹی این ٹی 600آئی مارکیٹ میں اپنی جڑیں مظبوط کر پاتی ہے یا نہیں۔

Writing about cars and stuff.

Notable Replies

  1. Inko itni akal nahi ati ke in bikes ke sath sirf helmet denae se bandae nahi bachta .full protection gear is needed.kab logo aur companio ko akal aye gi ?

Post a Comment

Participants

Top