پاکستان میں موجودپیٹرول کی بچت کرنے والی بہترین ہیچ بیکس۔

mira
 پیٹرول کی قیمتوں کے اتار چڑھاؤکی وجہ سے،پاکستان میں جب بھی ہیچ بیک کی خریداری کی بات آئی ہے تو فیول ایفیشنسی ہمیشہ سے ہی صارفین کی اولین ترجیح رہی ہے۔پاکستان میں لوگوں کی خریداری کی طاقت کو ذہن میں رکھتے ہوئے،یہ بات بھی قابلِ ذکر ہے کہ ہیچ بیکس زیادہ تر ان خریداروں کے لئے ہوتی ہے جو اپنی گاڑی کی فیول ایفیشنسی کے معاملے میں کافی متحرک ہوتے ہیں۔یہاں ہم کچھ ایسی بہترین ہیچ بیکس کا ذکر کریں گے جو کہ آپ کی جیب پر بوجھ نہیں بنیں گی۔
٭    ڈائی ہٹسو میِرا۔
mira
              ڈائی ہٹسو میِراکے تمام ماڈلز کو پاکستانی مارکیٹ میں اچھی خاصی پزیرائی حاصل ہو ئی۔مگر نئی میِرا ای ایس جو کہ ایِکو آئیڈل کی خصوصیات کی حامل ہے نے خود کو چھ سو ساٹھ سی سی گاڑیوں میں سب سے زیادہ فیول ایفیشنٹ ثابت کیا ہے۔اور تو اور بعد از خرید فروخت کی اچھی قیمت اور سپیئر پارٹس کی دستیابی اسے پاکستانی مارکیٹ کی سب سے بھروسہ مند ہیچ بیک بناتی ہے۔ اس کے علاوہ میِرا ای ایس اے بی ایس بریکس،آٹو میٹک ٹرانسمیشن،پاور وِنڈوز،پاور سٹیئرنگ،ریٹکٹبل مِررز اور دو ایئر بیگز کے ساتھ آتی ہے۔ڈائی ہٹسو میِراای ایس عام حالات میں شہر کے اندر تقریباً بیس کلو میٹر پر لیٹر دیتی ہے۔
٭    سوزوکی آلٹو ایِکو۔
alto
              جے ڈی ایم گاڑیوں کے لائن اپ میں،سوزوکی آلٹو ایِکو ڈائی ہٹسو میِرا کی براہِ راست مدِمقابل ہے اس کی وجہ یہ حقیقت ہے کہ دونوں گاڑیاں ہی اِکو آئیڈل خصوصیات کی مالک ہیں اور آپ کے بہت سے پیسے بچاتی ہیں۔لیکن ڈائی ہٹسو میِرا کے مقابلے میں سوزوکی آلٹو اپنی غیر پرکشش بناوٹ کی وجہ سے مارکیٹ کی توجہ حاصل کرنے میں ناکام رہی۔سوزوکی آلٹوبھی عام حالات میں شہر کے اندر بیس کلو میٹر پر لیٹر کی ایوریج دیتی ہے۔
٭    ٹویوٹا پاسو۔
passo
           ایک ہزار سی سی ہیچ بیکس کی طرف آئیں تو،ٹویوٹاپاسو ہیچ بیک کی مارکیٹ میں ایک کامیاب گاڑی ہے۔ٹویوٹا پاسو تمام ضروری بنیادی سہولیات جیسا کہ اے بی ایس بریکس،ریٹکٹیبل مِررز،پاور وِنڈوز،پاور سٹیئرنگ اور انفوٹینمنٹ سسٹم رکھتی ہے جو کہ اسے پاکستانی سڑکوں کے لئے موزوں گاڑیوں میں ایک اہم ہزار سی سی ہیچ بیک بناتی ہے۔ٹویوٹا پاسو شہر بھر میں عام حالات میں پندرہ سے سولہ کلو میٹر پر لیٹرایوریج دیتی ہے۔
٭     سوزوکی ویگن آر۔
wagonr
               مقامی طور پر تیار کردہ سوزوکی ویگن آر ہزار سی سی کے سیریز کا انجن رکھتی ہے جو کہ پاک سوزوکی کی جانب سے بنایا گیا اب تک کا سب سے زیادہ فیول ایفیشنٹ انجن ہے۔اس کے متعلق تنقید کو ایک طرف کرتے ہوئے،یہ بات نہائت اہم ہے کہ سوزوکی ویگن آر کو ہمیشہ ہی اس کی فیول ایفیشنسی کی وجہ سے سراہا گیا ہے۔جیسا کہ یہ آٹو میٹک ٹرانسمیشن،انفوٹینمنٹ سسٹم اور اے بی ایس بریکس نہیں رکھتی مگر پھر بھی ہیچ بیکس کے صارفین اسے کافی ترجیح دیتے ہیں۔سوزوکی ویگن آر شہر میں اے سی کے ساتھ پندرہ سے سولہ کلو میٹر پر لیٹر کی ایوریج دیتی ہے۔
٭    سوزوکی کلٹس۔
cultus
           نئی سوزوکی کلٹس بھی ویگن آر کی طرح ہزار سی سی کے سیریز کا انجن رکھتی ہے تو اس کا مطلب ہے کہ یہ ڈیزائن اورفیول ایفیشنسی کے لحاظ آپ کونا امید نہیں کرے گی۔
(سب سے اہم بات)ان تمام گاڑیوں کی فیول ایفیشنسی کا انحصار آپ کی ڈرائیونگ عادات سے جڑاہے۔سب سے بہتر فیول ایوریج حاصل کرنے کے لئے،اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ گاڑی کو نرم پاؤں سے چلا رہے ہیں۔آپ فیول ایوریج کے حوالے سے ان گاڑیوں کے بارے میں کیا کہتے ہیں؟اپنے خیالات کا اظہارنیچے کمینٹ با کس میں کریں۔
Shaf Younus

I'm an Auto Enthusiast, a Computer Science Graduate and above all, Citizen of Pakistan.

  • Nauman Ahmed

    I tried a lot to get best fuel average on my Wagon R but i am unable to get more than 13 km with Ac. Can anyone please guide me what should i do, i have contacted Suzuki workshop but they said its fuel average in city is 13 km so no need to worry.

Top