بغیر ہیلمٹ موٹر سائیکل سواروں کو مال روڈ، لاہور میں داخلے سے روک دیا گیا


سٹی ٹریفک پولیس لاہور نے بغیر ہیلمٹ کے لاہور کے معروف مال روڈ پر داخل ہونے والے موٹر سائیکل سواروں کو روک دیا ہے۔

لاہور نیوز کے مطابق پولیس نے مختلف متبادل راستے تخلیق کیے ہیں تاکہ ہیلمٹ نہ پہننے والے افراد کے علم میں لایا جائے کہ مال روڈ تک ان کی رسائی بند ہے اور اگر کوئی مال روڈ پر بغیر ہیلمٹ کے موٹر سائیکل چلاتا پکڑا گیا تو اسے 200 سے 700 روپے تک کا فوری جرمانہ ہوگا۔

میڈیا سے بات کرتے ہوئے ٹریفک وارڈن نے کہا کہ لوگوں کو سڑک پر آنے سے روکنے کے لیے اضافی وارڈنز تعینات کیے گئے ہیں۔ خلاف ورزی کرنے والوں سے قانون کے مطابق نمٹا جائے گا، انہوں نے مزید کہا۔

مزید برآں، حال ہی میں لاہور ہائی کورٹ نے کم عمر ڈرائیورز کے حوالے سے ایک نوٹس جاری کیا اور قانون کی اس خلاف ورزی پر والدین کو جیل بھیجا جائے گا۔

24 ستمبر 2018ء کو پنجاب سیف سٹی اتھارٹی (PSCA) نے پنجاب پولیس کے تعاون سے لاہور میں ای-چالان سسٹم متعارف کروا دیا۔ خلاف ورزیوں کو شہر بھر میں نصب شدہ CCTV کیمروں سے پکڑا جائے گا اور اگر کوئی ٹریفک قواعد و ضوابط کی خلاف ورزی کرتا ہے تو ایک ٹکٹ فائن کوریئر سروس کے ذریعے اس کے گھر بھیجا جائے گا۔

اسلام آباد ٹریفک پولیس (ITP) نے بھی موٹر سائیکل پر ہیلمٹ نہ پہننے والوں کے خلاف سخت اقدامات اٹھا رکھے ہیں۔ گزشتہ سال پولیس نے بغیر ہیلمٹ کے موٹر سائیکل چلانے والوں کو 96,964 ٹکٹس جاری کیے اور 4,532 موٹر سائیکلیں ضبط کیں۔

آٹوموبائل کی دنیا کی تازہ ترین خبروں کے لیے PakWheels.com پر آتے رہیے۔


My name is M. Ali Laghari and I love to read and write about Cars.

Top