پہلے سے زیادہ دلکش 2017 لینڈ رُووَر ڈسکوری کی تصویری جھلکیاں

zdiscoreg001

گاڑیوں کے شعبے میں جانے مانے اداروں کے لیے 2016 کا سال کافی مثبت رہا ہے۔ رواں سال گاڑیاں تیار کرنے والے متعدد مشہور و معروف اداروں جیسا کہ فورڈ، ہارلے-ڈیوڈسن وغیرہ اپنی نت نئی موٹر سائیکلوں اور گاڑیوں میں جدید ٹیکنالوجیز شامل کر رہی ہیں۔ اس کا مقصد صارفین کو نئے اور جدید رجحانات سے استفادہ حاصل کرنے کا موقع فراہم کرنا ہے۔ ایسے میں لینڈ رُووَر (Land Rover) کی پانچویں جنریشن کی تصویری جھلکیاں بھی منظر عام پر آگئی ہیں جسے ‘ لینڈ رُووَر ڈسکوری’ کا نام دیا گیا ہے۔ لینڈ روور کے اس نئے 2017 ماڈل کو رواں سال پیرس موٹر شو میں دکھایا جائے گا۔

dc-Cover-a7lvssng7jgoaoalhj0h80ivp4-20160908200510.Medi

لینڈ رُووَر ڈسکوری کی تازہ تصویر منظر عام پر آنے سے قبل خیال ظاہر کیا جارہا تھا کہ نئی SUV کا ڈیزائن قابل توجہ نہیں ہوگا۔ تاہم اب محسوس ہوتا ہے کہ گاڑیوں کے شوقین افراد کی رائے تصویر دیکھ کر تبدیل ہورہی ہے۔ اس گاڑی کا اندرونی حصہ معروف کونران گروپ کی جانب سے ڈیزائن کیا گیا ہے۔

مسافروں کی سہولت کے لیے لینڈ روور ڈسکوری میں سات نشستیں شامل کی گئی ہیں۔ تمام ہی نشستوں کے لیے لیگ روم کافی زیادہ دیا گیا ہے تاکہ لمبے سفر کے دوران مسافروں کو ٹانگیں اور بازو پھیلانے میں مشکل پیش نہ آئے۔ اس نئی گاڑی کا نہ صرف باہری حصہ بلکہ اندرونی حصے کی تیاری میں بھی انتہائی اعلیٰ اور معیاری ساز و سامان استعمال کیا گیا ہے۔البتہ یہ کہنا درست ہوگا کہ اس کے ظاہری انداز کو بہتر اور دلکش بنانے کے لیے کار ساز ادارے نے انتہائی سنجیدگی سے کام کیا ہے اور ان کی یہ محنت ہر گز رائیگاں نہیں گئی۔

Discovery_Vision_Concept_5-1024x768

گاڑی تیار کرنے والے ادارے نے کہا ہے کہ نئی لینڈ رُووَر ڈسکوری ماضی کے تمام ماڈلز کے مقابلے میں کم وزنی ہوگی جس سے اس کی افادیت پر مثبت اثرات مرتب ہوں گے۔ وزن میں کم ہونے کی خاصیت کار ساز ادارے کو 2000cc ڈیزل انجن لگانے کی بھی گنجائش فراہم کرے گی جس کا براہ راست اثر گاڑی کی قیمت میں کمی کی صورت میں متوقع ہے۔

لینڈ رُووَر ڈسکوری کے حریفوں کی بات کریں تو ان میں آوڈی Q7، وولوو XC90 اور دیگر ہائبرڈ گاڑیاں شامل ہیں۔ کیا آپ سمجھتے ہیں کہ نئی جنریشن لینڈ رُووَر ان گاڑیوں سے زیادہ خریداروں کو اپنی جانب متوجہ کرنے میں کامیاب ہوسکے گی؟ ہمیں اپنی رائے سے ضرور آگاہ کریں۔

Land-Rover-Discovery-Vision-Concept-side-doors

My name is M. Ali Laghari, a fellow living in Lahore, recently completed my Baccalaureate from Forman Christian College University in Mass communication. Love to read and write about Cars.

Top