دسمبر 2018ء تک ڈرائیونگ لائسنس حاصل کریں یا جرمانے کا سامنا کریں!


لاہور ٹریفک پولیس نے اعلان کیا ہے کہ بغیر ڈرائیونگ لائسنس کے گاڑیاں چلانے والے افراد کو دسمبر 2018ء کے بعد بڑے جرمانوں کا سامنا کرنا ہوگا۔

اتھارٹی نے مقامی افراد پر زر دیا ہے کہ وہ قریبی ڈرائیونگ لائسنس سینٹر جائیں اور کسی بھی مسئلے سے بچنے کے لیے جتنا جلدی ہو سکے ڈرائیونگ لائسنس بنوائیں۔ قانون پسند شہری ہونے کا ثبوت دیں، اتھارٹی نے ایک عوامی پیغام میں کہا۔ مزید برآں، ٹریفک پولیس نے سائیڈ مررز نہ لگانے والے موٹر سائیکل سواروں کو بھی خبردار کیا ہے۔ 31 اکتوبر 2018ء کے بعد پولیس سائیڈ مررز نہ لگانے والے افراد سے سختی سے پیش آئے گی۔

گزشتہ ایک ماہ سے لاہور ہائی کورٹ کے حکم کے بعد سٹی ٹریفک پولیس لاہور میں ہر قسم کی ٹریفک خلاف ورزی پر قدم اٹھا رہی ہے۔ اس نے پہلے شہر بھر میں کم عمر ڈرائیورز کے خلاف اقدامات اٹھائے اور ان کے خلاف بھی جو موٹر سائیکل پر بغیر ہیلمٹ کے سفر کر رہے تھے۔

مزید یہ کہ ٹریفک پولیس نے موٹر سائیکل پر پیچھے بیٹھنے والے فرد کو بھی ہیلمٹ پہننے کا کہا ہے، بصورت دیگر، خلاف ورزی کرنے والے کو سخت جرمانوں کا سامنا ہوگا۔ نہ صرف لاہور بلکہ اسلام آباد کی ٹریفک پولیس بھی شہر میں ٹریفک قوانین کی خلاف ورزیوں پر سختی کر رہی ہے۔

ٹریفک پولیس حکام کے ان اقدامات کے حوالے سے آپ کی رائے کیا ہے، نیچے تبصروں میں ضرور پیش کیجیے۔


My name is M. Ali Laghari and I love to read and write about Cars.

Top