گاڑیوں کی فراہمی میں تاخیر؛ ہونڈا ایٹلس نے آن لائن پورٹل بنادیا

Launch underway of Pakistan's Honda Civic

پاکستان میں متعارف کروائی جانے والی نئی ہونڈا سِوک کی مقبولیت میں روز بروز اضافہ ہوتا نظر آرہا ہے۔ اس کا اندازہ سوشل میڈیا ویب سائٹس اور فورمز پر سوک پر ہونے والے گفتگو کے علاوہ پاکستان آٹو مینوفیکچررز ایسوسی ایشن (پاما) کے جاری کردہ اعداد و شمار سے بھی لگایا جاسکتا ہے۔ پاما کی رپورٹ کے مطابق ہونڈا پاکستان نے گزشتہ سال اگست 2015 میں مجموعی طور پر 2,002 ہونڈا سِوک (Civic) اور ہونڈا سِٹی (City) فروخت کی تھیں جبکہ رواں سال اگست 2016 میں ان گاڑیوں کی فروخت 50 فیصد اضافے کے بعد 3174 تک پہنچ چکی ہے۔

گو کہ 3000 گاڑیوں کی ماہانہ فروخت ایک مناسب تعداد معلوم ہوتی ہے لیکن یہ اس اندازے سے کافی کم ہے جو پاکستان میں سوک 2016 کو حاصل ہونا چاہیے تھا۔ اس کی بنیادی وجہ ہونڈا ایٹلس کی جانب سے متعارف کروائی جانے والی سوک پر اول روز سے اٹھنے والے سوالات رہے۔ گو کہ ہونڈا پاکستان نے بعد میں سوک کی اکثر خامیوں کو دور کردیا تاہم بہت زیادہ مانگ اور گاڑیوں کی فراہمی میں تاخیر کی وجہ سے بھی صارفین کو مشکلات کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔ اس کی زیادہ ذمہ داری ہونڈا ڈیلرشپس پر عائد ہوتی ہے کہ جو اپنے صارفین کو گاڑی فراہم کرنے کی کوئی ایک حتمی تاریخ بتانے میں ناکام رہے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: ہونڈا سِوک 2016 بمقابلہ آوڈی A3 – کس کا پلڑا بھاری ہے؟

Honda Atlas Car delivery website

Honda Atlas Car Delivery Portal’s Homepage

گاڑیوں کی فراہمی سے متعلق صارفین کی پریشانی دور کرنے کے لیے ہونڈا ایٹلس نے ایک آن لائن پورٹل شروع کرنے کا فیصلہ کیا ہے جہاں سے گاڑی بُک کروانے والے خریدار اپنی گاڑی حاصل کرنے کی تاریخ معلوم کرسکتے ہیں۔ اس پورٹل کو ہونڈا ایٹلس کی ویب سائٹ پر دیکھا جاسکتا ہے۔ اگر آپ اس سے قبل جرمن گاڑیوں کی ویب سائٹ پر گاڑیوں کی فراہی سے متعلق پورٹل استعمال کرچکے ہیں تو ان کے مقابلے میں یہ آپ کو بہت سادہ اور آسان لگے گا۔ یہاں آپ کو صرف اپنا رلیشن شپ نمبر، جو دراصل بُکنگ نمبر ہے، کے ساتھ اپنا کمپیوٹرائزڈ قومی شناختی کارڈ نمبر یا قومی ٹیکس رجسٹریشن نمبر درج کرنا ہے۔ فراہم کردہ معلومات کی تصدیق کے بعد آپ کو گاڑی فراہم کرنے کی تاریخ بتادی جائے گی۔

Delivery Honda Atlas Cars

Honda Atlas Tool Displaying the Tentative Delivery Date

BMW delivery status tool

Delivery Status Tool used by BMW

ہونڈا ایٹلس کی جانب سے تیار کیا جانے والا یہ پورٹل پاکستان میں اپنی طرز کی پہلی منفرد سہولت ہے جس کے استعمال سے آپ بار بار ڈیلرشپس کو فون کرنے اور ایک ہی بات پوچھنے پر الگ الگ جواب ملنے کی پریشانی سے بچ سکتے ہیں۔ اب دیکھنا یہ ہے کہ دیگر پاکستانی ادارے بھی اپنی گاڑیوں کی فراہمی سے متعلق صارفین کی سہولت کے لیے کوئی قدم اٹھاتے ہیں یا نہیں۔

Adan Ali

Adan is a Tribe Leader at Drive Tribe, who writes to share his passion for cars, culture and gadgetry through words. So far his writings and contributions have been able to make their way to media outlets like PakWheels and Dawn. Reach out to him by tweeting @adanali12

Top