نئی ہنڈا سِٹی 2017 : ایک سرسری سا جائزہ۔

main-story-1
ہنڈا پاکستان نے آخر کار اس گاڑی کو متعارف کروا ہی دیا ہے جو کئی ہفتوں سے ایک پہیلی بنی ہو ئی تھی۔جیسا کہ لوگ کچھ بالکل نئے کی امید رکھ رہے تھے،لیکن متعارف کروائی گئی کار بعض ہلکی پھلکی تبدیلیوں کے ساتھ عام ہنڈا سِٹی ہی ہے۔جی ہنڈا سِٹی 2017کو باقاعدہ متعارف کروا دیا گیا ہے۔
جیسا کہ اوپر بیان کیا گیا ہے کہ نئی ہنڈا سٹِی کو بعض تبدیلیوں کے ساتھ لانچ کر دیا گیا ہے۔ان تبدیلیوں میں سے ایک شارک نما انٹینا بھی ہے۔یہ بات کہنے میں کو مضائقہ نہیں، کہ ہنڈا سِٹی اپنی تمام تر مارکیٹنگ اسی ایک انٹینے کی بنیاد پر کر رہی تھی اور اسے ”ایکسلریشن پرفیکشن“کہا جا رہا تھا۔
honda city 2017
اس شارک نما انٹینے کے علاوہ ہنڈا سِٹی کی اس نئی شیپ میں کوئی قابلِ ذکر نئی چیز نہیں ہے۔اس میں ڈور پینل ٹرِمز اور انٹیریئر کے لئے فاکس وڈن ایکسنٹس دیئے گئے ہیں۔ہنڈا پاکستان نے ان چھوٹی موٹی تبدیلیوں کے علاوہ سِٹی 2017میں کروم ڈور ہینڈلز بھی متعارف کروائے ہیں۔
ایک بڑی اور قابلِ ذکر تبدیلی یہ ہے کہ اب ہنڈا سِٹی آئی وی ٹیک ٹر م میں ایک اعشاریہ تین لیٹر ماڈل کے ساتھ ساتھ ایک اعشاریہ پانچ لیٹرانجن بھی دستیاب ہو گا۔ اس سے قبل ایک اعشاریہ پانچ لیٹر انجن صرف ہنڈا سِٹی اسپائر ٹرِم میں ہی دستیاب تھا۔ایک اعشاریہ تین لیٹر اور ایک اعشاریہ پانچ لیٹر دونوں سِٹی ماڈل ہی فائیو سپیڈ پر مشتمل مینویل اور پراسمیٹک ٹرانسمیشن میں آتے ہیں۔

Price structure of 2017 Honda City:

honda city 2017

honda-city-2017-aspire

Optional features:

honda-city-2017-options

 2017سِٹی ایسپائر نئے ایموبیلائزر کے ساتھ آتی ہے جبکہ ریگولر سِٹی آئی وی ٹیک ٹرِم میں آپ یہ خصوصیت اضافی رقم کے ساتھ حاصل کر سکتے ہیں۔تمام ٹرِمز ٹرن سگنل رکھتے سائیڈ مِررزکے ساتھ آتی ہیں۔ہنڈا سِٹی سات مختلف رنگوں میں دستیاب ہے۔اور بلا شبہ ان سب میں ایک شارک نما انٹینا بھی دیا گیا ہے۔
آپ نئی سٹی کو کس نظر سے دیکھتے ہیں؟نیچے کمینٹ کر کے ہمیں اپنی رائے سے آگاہ کریں۔

Writing about cars and stuff.

Top