ہونڈا سِٹی اور سوزوکی سوِفٹ البیرک ٹیکسی کے طور پر استعمال ہوں گی

12662532_10154672637477818_1557653374717427578_n

ترکی سے تعلق رکھنے والا ادارہ البیرک (Albayrak) زندہ دلان لاہور کے لیے ٹیکسی سروس شروع کرنے جا رہا ہے۔ اس کے لیے انہوں نے 100 گاڑیوں کا قافلہ تیار کیا ہے جن میں متعدد مہنگی گاڑیاں بھی شامل ہیں۔ البیرک کے نام سے منسوب اس A-Taxi کا باضابطہ آغاز 16 فروری 2016 سے ہوگا۔

اس سروس کی مدد سے آپ کسی بھی اسٹاپ پر پہنچ کر ٹیکسی لے سکتے ہیں۔ اگر گھر پر ہی گاڑی منگوانا چاہیں تو البیرک ٹیکسی کی اینڈرائیڈ ایپ بھی آپ کی سہولت کے لیے موجود ہے۔ دلچسپ بات یہ کہ ٹیکسی کا کرایہ میٹر کے حساب سے لیا جائے گا۔ جی ہاں وہی میٹر جو ہماری ٹیکسیوں اور رکشوں میں کئی سالوں پہلے ہوا کرتا تھا۔ یہ ٹیکسی سروس 24 گھنٹے کام کرے گی۔ ڈرائیور اور مسافروں کی آسانی کے لیے اس میں جی پی ایس سسٹم بھی لگایا گیا ہے۔

البیرک ٹیکسی کے قافلے میں شامل 100 گاڑیوں کو پیلے رنگ سے رنگا گیا ہے تاکہ وہ دیگر گاڑیوں میں ممتاز رہیں۔ سب سے دلچسپ بات یہ ہے کہ ان گاڑیوں میں سوزوکی سوِفٹ (Honda City) اور ہونڈا سِٹی (Suzuki Swift) بھی شامل کی گئی ہیں جس سے شاید جاپانی کار ساز اداروں کو کچھ پریشانی ہوسکتی ہے۔ بالکل اسی طرح کہ جب پہلی بار ٹویوٹا کرولا کو میٹرو کیب کے طور پر استعمال کیا گیا تھا۔ تب لوگوں کو خوف تھا کہ کرولا کو ٹیکسی کے طور پر استعمال ہوتا ہوا دیکھ کر اس برانڈ کی قدر و قیمت میں کمی واقع ہوگی۔ لیکن ایسا کچھ نہ ہوا بلکہ الٹا فائدہ یہ ہوا کہ بڑی تعداد میں کرولا کے پرزے مارکیٹ میں دستیاب ہوگئے۔

Honda City Albayrak Taxi

Suzuki Swift Yellow Taxi

Suzuki Swift Albayrak Taxi

  • Auto expert

    It seems the writer belong to bhara market with a mentality of 16 years old kid who can’t manage the stress of puberty and start writing on Pakwheels. According to research companies spend money and provide incentive to taxi companies to use their cars as Taxis as it develop trust on the car brand. Any taxi vehicle require good reliability of engine and interior/exterior quality as they have to entertain thousand of customer and bad car means loss of business. So generally a good investor never use a crapy car bran for their taxi fleet.

  • Who did this research?

Top