انڈس موٹرز کمپنی نے خاموشی سے پاکستان میں ٹویوٹا پریئس فیس لِفٹ متعارف کروا دی

Toyota Prius 2016

لوکل آٹو میٹو انڈسٹری میں ہونے والے حالیہ اتار چڑھاؤ میں ایک بڑی خبرپر سے پردہ اٹھاتے ہیں۔پریشان ہیں؟ جی، انڈس موٹرز کمپنی نے حال ہی میں خاموشی کے ساتھ پاکستان میں فرخت ہونے والی پرئیس کا نیا ماڈل جاری کیا ہے۔اس نئے ماڈل سے، کمپنی ذاتی طور پر پاکستان میں باہرسے ہائی برِڈ گاڑیاں منگوانے کے خلاف اقدام کی امید کرتی ہے۔یہ نیا ماڈل 4499000 پرائس ٹیگ (پرانے فیکٹری) کے ساتھ متعارف کروایا گیا۔

prius

خصوصیات کے اعتبار سے،جیسا کہ یہ گاڑی بنیادی طور پر سی۔بی۔یو، ہے تو اس کی خصوصیات اور میعار کسی حد تک بین الاقوامی میعار کے ہیں۔بہر حال، کمپنی اس گاڑی کو ان بنیادی رنگوں میں پیش کر رہی ہے۔

color

6ائیر بیگز، اینٹی لاک بریکس، وہیکل سٹیبیلیٹی اسِسٹ، ایک بنیادی ریورس کیمرہ بشمول منظم ترین ڈِسک بریکس، کریش سیفٹی باڈی اور ٹویوٹا کی ایوارڈ یافتہ ہائی برِڈ سائنرجی ڈرائیو، پرئیس کا یہ نیا ماڈل بہتر اکانومی مہیا کرنے میں اپنے مقابل کسی بھی دوسری گاڑی سے بہتر اورز یاد ہ کارآمدہے۔

prius2

ہمیں اندرونی لحاظ سے بھی ایسی ہی معلومات ملی ہیں۔ پریئس ڈرائیور فرینڈلی آئیڈئیے کو بر قرار رکھتے ہوئے مکمل کی لیس انٹری اور انجن اگنیشن مکینیزم کے ساتھ آتی ہے۔ یہ اپنے اندرماڈرن ڈرائیو مووڈ،  سوئچ فارنارمل، اےِکو، ای۔وی اور پاور موڈز رکھتی ہے۔درمیانی کنسول میں ٹویوٹا ٹچ اور سمارٹ ائیرکورن کا اضافہ اسے کنٹیمپرری کیبِن سہولیات کا مکمل پیکج بناتا ہے۔

prius3

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Top