گاڑی جلنے کے حالیہ حادثات محض اتفاق ہیں یا پھر لاپرواہی کا ثبوت؟

21
مختلف گاڑیوں میں پراسرار طریقے سے آگ لگ جانا اب کمیونٹی کے لئے ایک سوال بن گیا ہے۔پوچھ گچھ پر معلوم ہوا ہے کہ،اس کی بڑی وجہ کسی تیسری پارٹی کی جانب سے گاڑیوں میں ”ڈے ٹائم رننگ لیمپس“لگوانا بھی معلوم ہوتا ہے۔تقریباً ہر کیس میں،لوگوں کا کہنا تھا کہ گاڑی نے اس وقت آگ پکڑی جب وہ کھڑی تھی اور اس میں کوئی موجود نہ تھا۔
ان گاڑیوں کے ناامید مالکان اس کا الزام پوری طرح سے کمپنی پر ڈال رہے ہیں کہ انہوں نے انہیں کاﺅنٹر فِیٹ پراڈکٹس فروخت کیں جو کہ خراب تھیں اور شولوں کی لپیٹ میں آگئیں۔
جبکہ دوسری جانب کچھ نے یہ بیان دیا کہ ہو سکتا ہے کار مینوفیکچررز نے تحفظ اور کسی نا خوشگوار واقع سے
 بچاﺅ کے لئے گاڑی کی ٹھیک سے جانچ نہ کی ہو۔خیر جو بھی ہو ، مگر گاڑی یا پھر سٹیبلشمنٹ جو انہیں اسیسریز فروخت کرتے ہیں پر انگلی اٹھانے سے پہلے،یہ ضروری ہے کہ ہم کسی کار کے مالک سے پوچھیں جو اس ناخوشگوار واقع سے دوچار ہوا ہو تا کہ ہم یہ جان سکیں کہ گاڑی میں ایسی چیزیں لگانے کا اصل ذمہ دار کون ہے۔

30a096b1-1df7-43ec-af1d-01020d3055c946b300fe-2dd0-4aac-8eca-c0bd1ed398a497d3dfbf-acf6-45ba-944a-f7f70cd5d960

ہرآٹو موٹِو ٹیکنیشن یہ مہارت نہیں رکھتا کہ وہ چیزیں ٹھیک سے نصب کر سکے اور اس بات کی گارنٹی دے کہ یہ ایسے کسی بھی ناخوشگوار واقع کا سبب نہیںبنے گی۔
گاڑیوں کے مالکان کو نہ صرف اپنے مکینک کا انتخاب سمجھداری سے کرنا چاہئے بلکہ انہیں یہ بھی ذہن میں رکھنا چاہئے کہ اگر وہ اس قسم کے حادثات سے بچاﺅ چاہتے ہیں تو،انہیں ایسی پراڈکٹس پر خرچ کرنا ہو گا جو کہ ایسی صورتحال سے بچاﺅ مہیا کرتی ہیں۔چھوٹی سی لاپرواہی ہولناک صورت اختیارکر سکتی ہے،گاڑی کے ایسے کسی ناخوشگوار واقع سے دوچار ہونے سے پہلے،یہاں پرکچھ چیزوں پر نظر رکھنے کی نصیحت کی گئی ہے۔
چیزیںنصب کروانے کے معاملے میں پیسوں کی بچت کی خاطر ،گاڑی کے مالکان حضرات خود کو ایسی مصیبتوں میں مبتلا کرتے ہیں۔تقریباً ہر مکینک ہی بنیادی چیزیں ٹھیک یا نصب کر سکتا ہے مگر ضرورت اس امر کی ہے کہ یہ سب وقت اور چلنے کے ساتھ ساتھ یوں ہی برقرار رہیں۔لمبے سفر پر جاتے وقت گاڑی کے مالکان حضرات اس بات کی تسلی کر سکتے ہےں کہ وہ خود کو کسی شک و شبہ میں مبتلا نہیں کر رہے ہیں جو کہ بعد میںبے یارومددگار یا پچھتاوے کا بائث بنے۔یہ گاڑی کے مالک اور عام عوام دونوں کے ہی حق میں فائدہ مند ہے۔

 

2017 Honda Civic catches fire!

Why did this brand-new Honda Civic catch fire? Let’s check out a few reasons here: http://ow.ly/KpTe30blEnR
#Honda #Civic #Fire #AtlasHonda #HondaCivic #Gujranwala

Posted by PakWheels.com on Tuesday, 2 May 2017

 

Mustafa likes to play games online. Apart from playing online games, he likes playing and watching football. He enjoys reading about philosophy, literature, sociology and psychology.

Top