پاک سوزوکی نئی آٹو پالیسی سے ناخوش؛ سلیریو کی آمد مشکوک ہوگئی

pak-to-iran

نئی آٹوموٹیو ڈیولپمنٹ پالیسی (آٹو پالیسی) 2016 تا 2021 پر سب سے شدید ناراضگی کا اظہار پاک سوزوکی نے کیا ہے۔ اس حوالے سے موصول ہونے والی خبروں کے مطابق پاک سوزوکی نئی آٹو پالیسی میں ترامیم کے لیے حکومت پر دباؤ ڈال رہا ہے۔ حکومت کو نئی آٹو پالیسی میں رد و بدل کرنے کے لیے پاک سوزوکی نے تقریباً 400-500 ملین ڈالر کی نئی سرمایہ کاری کا منصوبہ پاکستان سے ایران منتقل کرنے کی دھمکی بھی دے دی ہے۔ پاک سوزوکی کا موقف ہے کہ منظور شدہ پالیسی میں موجودہ کار ساز اداروں کے لیے کوئی فوائد نہیں رکھے گئے۔

معروف انگریزی اخبار ڈان سے گفتگو کرتے ہوئے پاک سوزوکی کے ترجمان شفیق احمد شیخ نے کہا کہ نئی آٹو پالیسی میں موجودہ کار ساز اداروں کے لیے کوئی فائدہ نہ دیکھنے کے بعد ہم سرمایہ کاری کے منصوبے پاکستان سے باہر منتقل کرسکتے ہیں۔ ساتھ ہی انہوں نے حکومت کو آٹو پالیسی پر نظر ثانی کا بھی مشورہ دیا۔

یہ بھی پڑھیں: سوزوکی کلٹس بمقابلہ FAW V2: کس میں کتنا ہے دم؟

پاک سوزوکی پاکستان میں گاڑیوں کے شعبے میں 50 فیصد حصہ رکھتی ہے۔ آنے والے سالوں میں پاک سوزوکی نے مختلف شعبوں میں 1000 سے 1500 ملین ڈالر کی سرمایہ کاری کرنے کا منصوبہ بنایا تھا۔ یہ سرمایہ کاری مختلف مشترکہ منصوبوں کے ذریعے نئی گاڑیوں کی تیاری، جدید ٹیکنالوجی کی منتقلی اور دیگر امور پر خرچ ہونا تھی۔ اس حوالے سے پاک سوزوکی نے تمام معلومات سے حکومت کو پہلے ہی آگاہ کر رکھا تھا۔

پاکستان میں سوزوکی سلیریو کی پیش کش سے متعلق ایک سوال کا جواب دیتے ہیں شفیق احمد نے کہا کہ پاک سوزوکی اس بارے میں غور کررہا ہے کہ آیا سوزوکی کلٹس (Suzuki Cultus) کی جگہ سلیریو پیش کی جانی چاہیے یا نہیں۔ یاد رہے کہ سوزوکی سلیریو رواں سال پیش کی جانی تھی جس کے لیے پرزوں کی تیاری اور دیگر اہم امور کو حتمی شکل دی جارہی تھی۔

Baber K. Khan

An auto enthusiast trying to bring car media mainstream.

  • sMehmood

    go to hell … janay do is ko

  • Zeeshan Zion

    jane he dou faw acha take over kr skti hy suzuki ki kami ko feel bhi nhi ho ga

  • arsalan ghani

    suzuki dhamki nai do… foran sy phaly chaly jao… itna kamany ky bad bi dhamki? nai chaly gi paki amam ny apka bht sath dia bikar cars kharid kr bi…dhafa hojao ab

  • Uf

    Kick pak Suzuki ass so hard that they unable to run on Pakistani street again.

  • Ahsan Nadeem

    Seriously??? ye haramzaday dhamki de rhy hain??? ye 1000 se 1500 million dollar investment kispe karni hai in lantiyo ne??? mehran ki front grill change krne p??? investment kro wo jo nazr ae… 30 sal purani mehran, 16 sal purani cultus, 7 sal purani swift.. jao bhai dfa ho… ye to 70cc bike k upar tarpaal dal k bolain ye FULLY LOADED suzuki 5 lakh ki ha… kutty… dhamki dety hn.. inki auqat ha dhamki wali…

  • Hafiz Marghoob

    Small imported cars any sy pata chala k car aisee b hoti hai … otherwise mehran hi hamara muqadder thee 8 lach mai ???

    Suzuki waly jaty jaty ye to bta dain k 30 saal tak kiss kiss ko kita commision daity rahay loot maar karny ka ?

  • Hafeez

    Please wipe out bloody suzuki from Pakistan……even worst in quality than Chinese products…
    We need to get rid off this bastard SUZUKI

  • Shahzeb Waseem

    Hafeez u r Great,your words r voice of every Pakistani.

  • Shahzeb Waseem

    SUZUKI GO AWAY FROM PAKISTAN,WE DON,T NEED ..KACHRA…ANY MORE

  • Abdul Khan

    Go suzuki go

Top