سوزوکی گاڑیوں کے نئے رنگ

new suzuki colours

ایسا محسوس ہوتا ہے کہ پاک سوزوکی نے اپنی روایات کو ترک کر کے کچھ نیا کرنے کا فیصلہ کرلیا ہے۔ حال ہی میں نت نئی موٹر سائیکلوں کی پیشکش کے بعد اب یہ ادارہ اپنی گاڑیوں کو بھی دلچسپ، خوبصورت اور پرکشش رنگوں سے مزین کر رہا ہے۔ چند ماہ قبل نیلے رنگ کی مہران کے چرچے ہم سب نے سنے اور شاید اسی سے متاثر ہو کر پاک سوزوکی نے مسافر اور سامان بردار گاڑیوں کو نئے سبز رنگ میں متعارف کروانے کا فیصلہ کیا ہے۔

نیا سبز رنگ صرف سوزوکی راوی اور سوزوکی بولان میں دستیاب ہوگا۔ بظاہر یہ دونوں گاڑیاں سبز رنگ میں ویسی ہی معلوم ہوں گی کہ جیسے حکومت پنجاب کی ’’اپنا روزگار اسکیم‘‘ کے تحت رعایتاً دی جانے والی راوی اور بولان تھیں۔ لیکن بغور دیکھا جائے تو اسکیم کے تحت دی جانے والی گاڑیوں پر گہرا سبز رنگ کیا گیا تھا، جیسا کہ تصویر میں فرش پر دیکھا جاسکتا ہے، جبکہ گاڑی کا رنگ قدرے ہلکا سبز ہے جیسا کہ درخت کے نئے پتوں کا ہوتا ہے۔

new suzuki bolan ravi colour

فی الوقت یہ معلوم نہیں کہ آیا اس رنگ کی گاڑیاں کسی خاص اسکیم یا ادارے کے تحت پیش کی جائیں گی یا پھر یہ رنگ عام خریداروں کو بھی دستیاب ہوگا۔ سچ پوچھیں تو نیلے اور سبز رنگ کی گاڑیاں دیکھ کر محسوس ہوتا ہے کہ ان رنگوں میں متعارف کروانے کا مشورہ دینے والی شخصیت معروف کارٹون اسکوبی ڈو میں نظر آنے والی ’مسٹری مشین‘ سے بہت متاثر ہے۔ بہرحال، اب تک کے لیے اتنا ہی۔ مزید رنگا رنگ خبروں کے لیے پاک ویلز کے ساتھ رہیے!


Writing about cars and stuff.

Top