پاک سوزوکی نے اپنی گاڑیوں کی بکنگ معطل کردی – وہ سب کچھ جو آپ جاننا چاہتے ہیں


پاک سوزوکی نے عارضی طور پر اپنی گاڑیوں کی بکنگ معطل کردی ہے۔ 

تفصیلات کے مطابق کمپنی کی جانب سے روکی گئی  چند گاڑیوں میں سوئفٹ DLX، ویگن آر VXR، آلٹو VX اور کلٹس VXR شامل ہیں۔ مکمل فہرست نیچے دیکھیں: 

یہاں یہ بات قابلِ ذکر ہے کہ ویگن آر VXR اور کلٹس VXR مکمل طور پر معطل نہیں کی گئیں، بلکہ ان کے صرف کچھ رنگ ختم کیے گئے ہیں جیسا کہ لال، نیلا اور کالا۔ ان تین رنگوں کے سوا یہ گاڑیاں دوسرے رنگوں میں دستیاب ہیں۔ کاروں پر عارضی پابندی کے علاوہ پاک سوزوکی نے میگا کیری کو مکمل طور پر بند کردیا ہے۔ 

گاڑیوں کی معطلی کی خبر کی تصدیق کے لیے ہم نے پاک سوزوکی سے رابطہ کیا جنہوں نے تصدیق کی کہ کمپنی نے بکنگ روک دی ہے۔ کمپنی کی جانب سے بکنگ کیوں معطل کی گئی؟ اس کی کوئی واضح وجہ تو نہیں ہے لیکن بہت ساری وجوہات میں سے ایک گاڑیوں کی کم ہوتی فروخت ہے۔ حال ہی میں پاکستان آٹوموٹو مینوفیکچررز ایسوسی ایشن (PAMA) نے اگست 2019ء کے لیے سیلز کے اعداد و شمار ظاہر کیے تھے جن کے مطابق کاروں کی فروخت میں مجموعی طور پر 41 فیصد کی کمی آئی ہے۔ 

اسی طرح سوزوکی کی سیلز میں اگست 2019ء میں پچھلے سال کے اسی مہینے کے مقابلے میں 56.15 فیصد کمی آئی ہے۔ ہاتھوں ہاتھ فروخت ہونے والی ویگن آر کو حالیہ چند مہینوں میں سب سے زیادہ نقصان پہنچا ہے اور مذکورہ عرصے میں اسے 73.67 فیصد کی بڑی کمی کا سامنا کرنا پڑا ہے۔ کمپنی پچھلے سال کے اسی مہینے میں 2450 یونٹس کی فروخت کے مقابلے میں اس بار صرف 645 یونٹس فروخت کر پائی۔ 

امریکی ڈالر کے مقابلے میں روپے کی گرتی ہوئی قدر اور ملک میں اقتصادی بے یقینی کی وجہ سے کمپنیاں اپنی گاڑیوں کی قیمتوں میں اضافہ کر رہی ہیں اور یہی وجہ ہے کہ عوام کی قوتِ خرید بری طرح متاثر ہوئی ہے جو ان کمپنیوں کی خراب سیلز سے ظاہر ہے۔ 

مزید یہ کہ PakWheels.com سے بات کرتے ہوئے ایک مقامی سوزوکی ڈیلر نے کہا کہ فی الحال تو کوئی بھی کار بُک نہیں کروا سکتا، جب تک کہ اسے دوبارہ شروع نہ کیا جائے۔ 

واضح رہے کہ سوزوکی ویگن آر (AGS) ویرینٹ اور چوتھی جنریشن کی سوزوکی جمنی بھی مقامی مارکیٹ میں لانا چاہ رہا ہے۔ 

اس بارے میں آپ کی رائے کیا ہے، ہمیں نیچے تبصروں میں ضرور بتائیں۔ 


Google App Store App Store

  • ThePieMaker

    General Qamar Zaman Bajwa should seize all car manufacturer mafia’s assets and hang all of their owners. In fact Pakistan Army should take over all big businesses and start running them under their own command. We will have advanced technologies and great economy in every sector only if businesses are run by world’s number one army.

    See how property sector in Pakistan advanced when Pakistan Army started property dealing and property development business like DHA. See how companies run by Pakistan Army, for example :

    – DHA Housing and DHA Towers
    – Fizaya Housing
    – Askari Bank
    – Fauji Cereal
    – Fauji Fertilizer
    – Army Milk products
    – Askari Cement
    – Askari Bakers
    – Askari Jeweler
    – Askari Pure Water
    – Askari Chocolate bars
    – Askari Holdings
    – Askari Life Insurance
    – Askari Shampoos & Conditioners
    – Fauji energy bars
    – Askari Cargo NLC
    – NHA
    – Askari Grocery and Vegetable stores (CSD)
    – Serene Airlines by Askari Holdings
    – Armed Forces Navy Merchants
    – Askari Builders LLC in UAE
    – and other ventures of

    have totally changed the economy of Pakistan and strengthened the quality of products and services.

    Go for

    – Askari Suzuki Motors
    – Askari Honda Motors
    – Askari Toyota Motors
    – Askari Kia Motors

    Take over now.

    General Qamar Zaman Bajwa Zindabad.
    Army and Imran Khan will make new Pakistan

Top