پاک ویلز بلاگ اب فیس بک انسٹنٹ آرٹیکلز سے بھی پڑھے جاسکتے ہیں

pw-fb-instant-articles-urdu

پاک ویلز کی ہمیشہ یہ کوشش رہی ہے کہ اپنے صارفین اور قارئین کو بہترین مواد عمدہ انداز سے فراہم کرے۔ ہم نہ صرف اپنے بلاگ، مضامین اور دیگر معلومات کے معیار بلکہ انہیں پیش کش کرنے کے انداز پر کوئی سمجھوتا نہیں کرتے۔ یہی وجہ ہے کہ پاک ویلز نے اپنے قارئین کی سہولت کے لیے اب مشہور سوشل میڈیا نیٹورک فیس بک کے انسٹنٹ آرٹیکلز سے استفادہ حاصل کر رہا ہے۔ فیس بک کے اس خصوصی فیچرز کے ذریعے اب آپ پاک ویلز بلاگ پہلے سے بہتر انداز میں پڑھے جا سکتے ہیں۔

انسٹنٹ آرٹیکلز کیا ہے؟ قارئین کو اس سے کیا فائدہ ہوگا؟

اپریل میں F8 کانفرنس کے دوران فیس بک نے ویب سائٹ اور بلاگ چلانے والے افراد اور اداروں کے لیے انسٹنٹ آرٹیکلز کے نام سے ایک خصوصی فیچر متعارف کروایا۔ جیسا کے نام سے ظاہر ہے کہ انسٹنٹ آرٹیکلز کا مقصد قارئین کو کم از کم وقت اور صاف ستھرے انداز میں مضامین پڑھنے کی سہولت فراہم کرنا ہے۔سب سے خاص بات یہ ہے کہ انسٹنٹ آرٹیکلز میں مضامین کے کھلنے اور اسکرین پر ظاہر ہونے کی رفتار عام ویب سائٹ براؤزر سے دس گنا زیادہ ہے۔ ایک اندازے کے مطابق فیس انسٹنٹ آرٹیکلز پر زیادہ تر مضامین صرف نصف سیکنڈ میں کھل جاتے ہے۔ یوں قارئین بھاری بھرکم ویب سائٹ کھلنے کے انتظار اور اس دوران خرچ ہونے والے موبائل انٹرنیٹ کے اضافی اخراجات سے بھی بچ جاتے ہیں۔ اس کے علاوہ انسٹنٹ آرٹیکلز کے ذریعے تمام مضامین فیس بک ایپ ہی میں دکھائے جاتے ہیں اور اس کے لیے کوئی بھی دوسرا براؤزر استعمال نہیں کرتا۔ انسٹنٹ آرٹیکلز مضامین کو کسی بھی موبائل اسکرین سائز میں دکھانے کی صلاحیت بھی رکھتا ہے۔

facebook-post

پاک ویلز بلاگ انسٹنٹ آرٹیکلز پر کیسے پڑھیں؟

اس کا طریقہ کار بہت سادہ ہےبلکہ یوں کہا جائے تو زیادہ بہتر ہوگا کہ اس کے لیے آپ کو کچھ کرنے کی ضرورت ہی نہیں۔ چونکہ فیس بک کا یہ فیچر تمام اینڈرائیڈ اور ایپل ڈیوائسز (آئی فون اور آئی پیڈ) کے لیے دستیاب ہے اس لیے آپ کو صرف اپنی موبائل ایپ سے پاک ویلز کے فیس بک صفحے پر جانا ہے اور وہاں شیئر کیے گئے کسی بھی مضمون پر Tap کرنا ہے۔ جیسے ہی آپ کوئی پاک ویلز بلاگ کو کھولیں گے وہ انسٹنٹ آرٹیکلز کے طور پر فوراً آپ کی اسکرین پر ظاہر ہوجائے گا۔ اس کے علاوہ اگر آپ یہ جاننا چاہیں کہ کوئی ویب لنک انسٹنٹ آرٹیکلز میں کھلے گا یا نہیں تو اس کی نشانی یہ چھوٹا سا نشان ہے جو ویب لنک پر نظر آنے والی تصویر کے اوپر ظاہر ہوتا ہے۔ تو اب انتظار کیسا؟ ابھی پاک ویلز کا فیس بک صفحہ کھولیں اور انسٹنٹ آرٹیکلز کی مدد سے معلومات سے بھرپور بلاگ اور مضامین کا لطف اٹھائیں۔

یہ بھی پڑھیں: پاک ویلز اور شوکت خانم دکھی انسانیت کی خدمت کے لیے شانہ بشانہ

Adan Ali

Adan is a Tribe Leader at Drive Tribe, who writes to share his passion for cars, culture and gadgetry through words. So far his writings and contributions have been able to make their way to media outlets like PakWheels and Dawn. Reach out to him by tweeting @adanali12

Top