PakWheels.com کے سرٹیفائیڈ کار میلہ میں لازمی شرکت کی وجوہات


استعمال شدہ گاڑی کی تلاش میں ہیں، لیکن کوئی قابل اعتماد طریقہ نظر نہیں آتا؟ تو 7 اکتوبر 2018ء کو پیکیجز مال، لاہور میں ہونے والے سرٹیفائیڈ کار میلہ میں PakWheels.com کو اپنی پسند کی گاڑی ڈھونڈنے کا موقع دیں۔

استعمال شدہ گاڑی خریدنا ایک چیلنج ہے، خاص طور پر جب آٹو مارکیٹ میں کئی آپشنز موجود ہوں، لیکن کوئی بھی گاڑی کے معیار کے بارے میں نہیں بتا سکتا۔ پاکستان میں استعمال شدہ گاڑیوں کی خرید و فروخت میں بہت امکانات موجود ہیں، کیونکہ گاڑیوں کی طلب بہت زیادہ ہے لیکن اس کو پورا کرنے کے لیے رسد نہیں، جس کی وجہ سے صارفین کو استعمال شدہ گاڑیوں کا انتخاب کرنا پڑتا ہے۔

لیکن استعمال شدہ گاڑی کی حالت کا بالکل درست اندازہ لگانا کسی صارف کے لیے آسان نہیں ہے۔ PakWheels.com کی جانب سے کیے گئے ایک سروے کے مطابق تقریباً 1640 افراد نے اتفاق کیا کہ استعمال شدہ گاڑی خریدنے میں خطرہ ہے۔

لوگوں کو بہترین گاڑی خریدنے میں مدد کا ہدف رکھتے ہوئے PakWheels.com سرٹیفائیڈ کار میلا لاتا ہے کہ جہاں سینکڑوں ایسی گاڑیاں موجود ہوں گی کہ جو ماہر ٹیکنیشنز اور جدید ترین آلات کی مدد سے سرٹیفائیڈ کی گئی ہیں۔

یہ اپنی نوعیت کا منفرد سرٹیفائیڈ کار میلہ ہے، جو ملک میں پہلی بار ہو رہا ہے۔ اس موقع کو ضائع نہ جانے دیں !

بہترین کنڈیشن کی گاڑیاں:

PakWheels.com کے سرٹیفائیڈ کار پروگرام کے تحت صرف بہترین کنڈیشن اور شفاف تاریخ رکھنے والی گاڑیاں ہی کوالیفائی کرتی ہیں۔ سرٹیفائیڈ ہونے کے لیے گاڑی کا مقررہ معیارات پر پورا اترنا ضروری ہے۔

ملٹی-پوائنٹ انسپکشن:

ہم انتہائی باصلاحیت ماہرین کی مدد سے 200 سے زیادہ پوائنٹس پر گاڑیوں کی جانچ کرتے ہیں۔

اعتماد گارنٹی کے ساتھ:

اپنے خریداروں کی تسلی کے لیے PakWheels.com 30 دن یا 1000 کلومیٹرز کی رپیئر وارنٹی پیش کرتا ہے۔

ممکنہ خریداروں کو انتخاب کے لیے سینکڑوں سرٹیفائیڈ گاڑیاں ملیں گی جن میں مقامی اور درآمد شدہ ہیچ بیکس، سیڈانز اور SUVs شامل ہوں گی۔ فیصلہ کرنے میں مزید آسانی کے لیے سرٹیفائیڈ کار میلہ میں ہر گاڑی کی اپنی تفصیلی ویریفکیشن شیٹ ہوگی جو گاڑی کی مکمل تاریخ اور حالت کو ظاہر کرے گی۔ مزید برآں، آپ کی مدد کے لیے ڈیلرز بھی ایونٹ میں موجود ہوں گے۔

تو آپ سے ملاقات ہوگی اتوار 7 اکتوبر 2018ء کو پیکیجز مال کی پارکنگ میں۔


Top