سڑک کنارے نظر آنے والے اہم اشارے

roundsign-featured

پاکستان میں شاہراہوں کا نظام قدیم برطانوی نظام کے تحت ہی بنایا گیا ہے یہی وجہ ہے کہ یہاں سڑک کنارے نظر آنے والے مختلف اشارے برطانیہ میں بھی آپ کو بالکل ایسے ہی نظر آئیں گے۔البتہ پاکستان میں ان پر انگریزی کے علاوہ اردو زبان بھی لکھی جاتی ہے تاکہ عام شخص بھی آسانی سے سمجھ سکے۔ ملک کے بعض حصوں میں ان اشاروں پر صوبائی زبان بھی استعمال کی جاتی رہی ہے۔ قابل افسوس امر یہ ہے کہ بیشتر شہروں میں ان اشاروں کا استعمال متروک ہوتا جارہا ہے۔ تاہم ایک رپورٹ کے مطابق حکومت نے پنجاب کے صوبائی دارالحکومت لاہور میں ان اشاروں کی تنصیب کے لیے 80 کروڑ روپے کا بجٹ مختص کیا ہے۔

ذیل میں آپ سڑک کنارے نظر آنے والے اہم اشارے اور ان کے مطلب پڑھ سکتے ہیں۔ عام طور پر ان اشاروں کو تین زمروں میں تقسیم کیا جاتا ہے: ہدایتی اشارے، انتباہی اشارے اور معلوماتی اشارے۔ ان تمام ہی اشاروں کو سمجھنا ہر شخص کی ذمہ داری ہے بالخصوص گاڑیاں اور موٹر سائیکل چلانے والوں کو نہ صرف یہ کہ ان اشاروں سے متعلق علم ہونا چاہیے بلکہ انہیں اس کے مطابق عمل بھی کرنا چاہیے۔ ڈرائیونگ لائسنس کے اجرا سے قبل بھی ان اشاروں کی جانکاری کا امتحان لیا جاتا ہے جس میں ناکام ہونے پر آپ ڈرائیونگ کے لیے نااہل قرار دیئے جاسکتے ہیں۔

Mandatory road signs

ہدایتی اشارے

Warning Signs

انتباہی اشارے

Information Road Sign

معلوماتی اشارے

Samiullah Sharief

Samiullah Sharief is a car enthusiat. He is passionate about writing blogs and reviews about cars. His hobbies are driving,watching TV Shows like Top Gear, Mega Factories and he follows Popular car magazines. You can reach out to him by tweeting @sami649

Top