سترہ اگست کو منعقد ہونے جارہی ہے: سرفرنگا ڈیزرٹ ریلی 2017۔

sarfaranga-featured
پاکستان کے شمالی علاقہ جات میں،گلگت  بلتستان میں سرفرنگا کولڈ ڈیزرٹ (صحرا) کا مقام اپنی  نمایاں خوبصورتی اور قدرتی حسن  کے اعتبار سے جانا جاتا  ہے۔دنیا کے بلند ترین پہاڑی راستے جیسا کہ کے ٹو۔کے تھری اور گاشربرم اسی صحراء سے جڑے ہیں۔یہ خم کھاتے بلند پہاڑ ہر سال دنیا بھر کے ہزاروں کوہِ پیماؤں کو اپنی جانب متوجہ کر تے ہیں۔
ماؤنٹین ڈِیوء اور پاک وہیل ڈاٹ کام گلگت  بلتستان کی حکومت کے تعاون سے سرفرنگاڈیزرٹ ریلی 2017پیش کر رہے ہیں۔یہ اپنی طرز کی انوکھی ڈیزرٹ ریلی سترہ سے لے کر بیس اگست تک دنیا کے بلند ترین ٹھنڈے صحراؤں پر وقوع پزیر ہونے جا رہی ہے۔اس ایونٹ کے لئے شرکاہ ملک بھر سے آ رہے ہیں اور اس سال یہ ایونٹ اس اعتبار سے بھی کافی سپیشل ہو گا کہ مر داورخواتین دونوں ڈرائیور ہی فور بائی فور اور بائیک کیٹگری میں حصہ لے رہے ہیں۔ تمام امیدوار چالیس کلومیٹر کے ٹریک پر ایک دوسرے کا سامنا کریں گے۔اور بیس لاکھ کی انعامی رقم کو چھ مختلف کیٹگریز (اے،بی،سی،ڈی،لیڈیز،بائیکس) میں تقسیم کیا جائے گا۔روائت کو برقرار رکھنے کے لئے،آرگنائزرز نے انٹرٹینمنٹ کی خصوصی تیاریاں بھی کی ہیں جن میں پولو میچ،میفینگ،زاخ کا مقابلہ،کلچرل نائٹ،گرینڈ ڈِنراور فائر ورکس شامل ہیں۔
sarfranga
 تمام امیدواروں کے لئے ایک مشکل اور دشوار گزار ٹریک ترتیب دے دیا گیا ہے۔سرفرنگا ڈیزرٹ ریلی روٹ ٹیلوں اورنمکیات پر مشتمل تمام راستے فراہم کرتی ہے۔یہ قدرتی راستے بہت دشوار گزار اور مشکل ہیں اور تمام امیدواروں اور شائقین کے تحفظ کو مدِ نظر رکھتے ہوئے حفاظتی اقدامات بھی کیئے گئے ہیں۔ جیسا کہ اوپر بھی بیان کیا گیا ہے یہ ایک چار روزہ تقریب ہو گی۔
اس ایونٹ کے حوالے سے تمام تر معلومات اور اپ ڈیٹس کے لئے پاک وہیل ڈاٹ کام  کو وزٹ کرتے رہیں۔
lap-map
Abdul Hanan

Hanan is an avid auto enthusiast with a flair for writing and playing games. He loves traveling, deciphering political maneuvering and exploring the realms of coding & graphic designing.

Top