سیالکوٹ میں 13 اکتوبر 2019ء کو زبردست PakWheels.com آٹو شو ہوگا


آٹو شو PakWheels.com کی ایک روایت بن چکے ہیں کہ جن کا ہدف پاکستان بھر میں گاڑیوں کا شوق رکھنے والے افراد کو ایک یکساں پلیٹ فارم مہیا کرنا ہے۔ 

2011ء میں شروع ہونے والے یہ آٹو شوز ملک بھر میں آٹوموٹو کمیونٹی کے لیے ایک رحجان بن چکے ہیں۔ ایگزوٹک سے لے کر ٹیونر، 4×4 اور کلاسکس تک، ان میں کئی اقسام کی گاڑیاں آتی ہیں۔ اس مرتبہ PakWheels.com سیالکوٹ میں اپنا اگلا آٹو شو لانے کے لیے تیار ہے۔ 

سیالکوٹ آٹو شو شہر میں ہونے والا تیسرا آٹو شو ہے جو 13 اکتوبر 2019ء کو سٹی ہاؤسنگ، ڈسکہ روڈ، نزد فوارہ چوک منعقد ہوگا۔ پچھلے سال 2018ء میں PakWheels.com نے سیالکوٹ میں اپنے دوسرے آٹو شو کا انعقاد کیا تھا کہ جس میں 30,000 افراد نے شرکت کی تھی اور اسے بڑا کامیاب ایونٹ بنایا تھا۔ 

اس مرتبہ بھی ماؤنٹین ڈیو، ٹویوٹا سیالکوٹ سٹی موٹرز AGS اور فینکس کی جانب سے اسپانسرڈ یہ شو وِنٹیج، ایگزوٹک،لگژری، موڈیفائیڈ، 4×4 اور بائیکس کی چھ اہم کیٹیگریز پیش کرے گا۔ 

ایونٹ میں ہمارے میڈیا پارٹنرز آج ٹی۔وی اور بزنس ریکارڈر ہیں

ہزاروں مہمانوں کی آمد متوقع ہے جن میں سے کچھ اپنی گاڑیاں پیش کریں گے جبکہ دوسرے اپنے گھر والوں اور دوستوں کے ساتھ تفریح سے بھرپور دن گزاریں گے۔ جی ہاں، آپ نے بالکل ٹھیک پڑھا ہے! یہ ایونٹ کاروں، موٹر سائیکلوں کے ساتھ ساتھ کھانے پینے اور موسیقی کا بھی سنگم ہوگا۔


Google App Store App Store

Top