دنیا کی 10 تیز ترین اسٹیشن ویگنز؛ ان کی رفتار آپ کو حیران کردے گی!

Mercedes C63 S AMG

کوئی مانے یا نہ مانے لیکن اسٹیشن ویگن کی چند خصوصیات ایسی ہیں جو اسے دیگر طرز کی گاڑیوں سے ممتاز بناتی ہیں۔ جو ناقدین اس کے انداز کو پسند نہیں کرتے وہ بھی یہ تسلیم کرتے ہیں کہ اسٹیشن ویگن کو متعدد کاموں کے لیے استعمال کیا جاسکتا ہے۔ ان میں وہ کام بھی شامل ہیں جو ایک سیڈان گاڑی کے ساتھ بھی نہیں کیے جاسکتے۔ اسٹیشن ویگن میں سامان رکھنے کی بھی اچھی خاصی جگہ میسر آتی ہے جو کراس اوور یا SUV طرز کی گاڑیوں کا خاصہ ہے۔ اس کے باوجود لوگ انہیں قدیم، سست رفتار اور بدشکل تعبیر کرتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ اسٹیشن ویگن سڑکوں پر کم اور پرانی فلموں میں زیادہ نظر آتی ہے۔ لیکن آپ یہ جان کر حیران ہوں گے دنیا میں ایسی اسٹیشن ویگن بھی موجود ہیں جو نہ صرف برق رفتار ہیں بلکہ ان کا انداز بھی کافی دلکش اور خوبصورت ہے۔ تو آئیے ان میں سے 10 اسٹیشن ویگن پر نظر ڈالتے ہیں جو سیڈان انداز سے کسی طور کم نہیں!

یہ بھی پڑھیں: سیڈان پر اسٹیشن ویگن کو ترجیح دینے کی 5 بنیادی وجوہات

نمبر 10: بی ایم ڈبلیو 535d (رفتار: 5.4 سیکنڈ میں 0-62 میل فی گھنٹہ)

bmw-5-series

اگر آپ یہ سمجھتے ہیں کہ ڈیزل انجن کے ساتھ گاڑی تیز نہیں دوڑ سکتی تو اپنی غلط فہمی دور کرلیجیے۔ بی ایم ڈبلیو کی یہ اسٹیشن ویگن آپ کی توقعات سے کہیں زیادہ تیز ہے۔ گوکہ اس کا نیا ماڈل بھی پیش کیا جاچکا ہے لیکن اس کے ڈیزل انجن نے ابتدا ہی سے اپنی دھاک قائم کر رکھی ہے۔

نمبر 9: آوڈی A4 ایونت 3.0 ٹی ڈی آئی (رفتار: 5.4 سیکنڈ میں 0-62 میل فی گھنٹہ)

audi_a4_avant_3.0_tdi_quattro

آوڈی کی یہ اسٹیشن ویگن گو کہ روایتی حریف بی ایم ڈبلیو سے کم طاقت ور ہے لیکن رفتار میں کسی طور کم نہیں۔ اس کی سب سے قابل ذکر بات یہ ہے کہ اسے آوڈی کے مشہور کواٹرو (Quattro) 4 ویل ڈرائیو سسٹم کے ساتھ پیش کیا جاتا ہے۔

نمبر 8: ووکس ویگن گولف R (رفتار: 5.1 سیکنڈ میں 0-62 میل فی گھنٹہ)

Volkswagen Golf R

آپ اس اسٹیشن ویگن کو دنیا کی تیز ترین ہیچ بیکس میں سے ایک ووکس ویگن گولف ہیچ بیک کا بڑا بھائی قرار دے سکتے ہیں۔ اسے 4-سلینڈر 2000 سی سی انجن کے ساتھ پیش کیا جاتا ہے جو 297 بریک ہارس پاور فراہم کرنے کی اہلیت رکھتا ہے۔

نمبر 7: بی ایم ڈبلیو 335d ایکس ڈرائیونگ ٹوؤرنگ (رفتار: 4.9 سیکنڈ میں 0-62 میل فی گھنٹہ)

BMW 335d xDrive Touring

جرمن کار ساز ادارے بی ایم ڈبلیو کی یہ اسٹیشن ویگن اولذکر 535d سے نصف سیکنڈ زیادہ تیز ہے۔ یہ ایکس ڈرائیو اسٹیشن ویگن بہترین گرفت کے لیے بھی مشہور ہے۔

نمبر 6: وولوو V60 پولسٹر (رفتار: 4.8 سیکنڈ میں 0-62 میل فی گھنٹہ)

Volvo V60 Polestar

سویڈن سے تعلق رکھنے والے کار ساز ادارے وولوو (Volvo) کی اس اسٹیشن ویگن کی سب سے خاص بات یہ ہے کہ اسے ٹربو اور سپُر چارجڈ 2000 سی سی 4-سلینڈر انجن کے ساتھ پیش کیا جاتا ہے۔ یہ انجن 362 بریک ہارس پاور فراہم کرنے کے علاوہ اس گاڑی کی پچھلی جنریشن کے مقابلے میں 0.2 سیکنڈ تیز رفتار ہے۔

نمبر 5: مرسڈیز CLA45 اے ایم جی (رفتار: 4.2 سیکنڈ میں 0-62 میل فی گھنٹہ)

Mercedes CLA45 AMG

اس اسٹیشن ویگن کی سب سے دلچسپ بات یہ ہے کہ اسے چار دروازوں والے کوپے ورژن اور کوپے ورژن کو اس کے ہیچ بیک انداز سے بنایا گیا ہے۔ اس میں 4-سلینڈر 2000 سی سی انجن شامل ہے جو اسے V12 انجن کی حامل فراری 575M جیسی سُبک رفتاری فراہم کرتا ہے۔

نمبر 4: مرسڈیز E63 S اے ایم جی (رفتار: 4.2 سیکنڈ میں 0-62 میل فی گھنٹہ)

Mercedes E63 S AMG

جرمن ادارے مرسڈیز کی یہ پُر حجم E-کلاس اسٹیشن ویگن 5500 سی سی جڑواں-ٹربو V8 انجن کے ساتھ پیش کی جاتی ہے جو 577 بریک ہارس پاور فراہم کرسکتا ہے۔ اس کا سب سے خراب پہلو غیر معمولی سائز ہے۔

نمبر 3: مرسڈیز CLS 63 S اے ایم جی (رفتار: 4.2 سیکنڈ میں 0-62 میل فی گھنٹہ)

Mercedes CLS 63 S AMG

یہ اسٹیشن ویگن بھی CLA45 اے ایم جی سے ہی تعلق رکھتی ہے اور اسے مرسڈیز E63 S اے ایم جی کے V8 انجن کے ساتھ پیش کیا جاتا ہے۔ اس کی رفتار بھی اولذکر دونوں مرسڈیز گاڑیوں جتنی ہی ہے اسی وجہ سے اکثر لوگ اسے مرسڈیز کی غیر ضروری تخلیق قرار دیتے ہیں۔ بہرحال، یہ دیگر دونوں گاڑیوں سے زیادہ خوبصورت لگتی ہے۔

نمبر 2: مرسڈیز C63 S اے ایم جی (رفتار: 4.1 سیکنڈ میں 0-62 میل فی گھنٹہ)

Mercedes C63 S AMG

یہ قدرے درمیانے سائز کی اسٹیشن ویگن ہے جس کا تعلق مرسڈیز C-کلاس سے بنتا ہے۔ 503 بریک ہارس پاور فراہم کرنے والے V8 انجن کی حامل اس گاڑی کو مرسڈیز کی تیز ترین اسٹیشن ویگن ہونے کا اعزاز حاصل ہے۔

نمبر 1: آوڈی RS6 ایونگ پرفارمنس (رفتار: 3.7 سیکنڈ میں 0-62 میل فی گھنٹہ)

Audi RS6 Avant Performance

یہ ہے دنیا کی برق رفتار اسٹیشن ویگن جس کی رفتار ناقابل یقین حد تک تیز ہے۔ آوڈی (Audi) کی اسٹیشن ویگن میں شامل انجن 600 بریک ہارس پاور فراہم کرسکتا ہے۔ یہ کسی طور پر بھی سُپر کار سے کم نہیں ہے۔ اور ہاں! آپ اس میں بچوں کو اسکول چھوڑنے جائیں تو فراری اور لامبورگینی کو بھی پیچھے چھوڑ سکتے ہیں۔

Top