دنیا کے دس مشہورِزمانہ اور اہم طرین کار برینڈز۔

4f259479537edea7ff4cf3db51605425

ہر سال دنیا کی 100اہم ترین کمپنیوں کے ناموں کی لِسٹ جاری ہوتی ہے،اور ہر سال ایپل،گوگل،مائیکروسافٹ،امیزن جیسی کمپنیاں اس لِسٹ کواپنی ورتھ کے حساب سے ہنڈرڈز آف بیلین آف ڈالرز میں نمایاں کرتی ہیں۔لیکن اس لِسٹ میں گاڑیاں بنانے والے کہاں نظر آتے ہیں؟اس سوال پر روشنی ڈالنے کے لئے،ہم نے دنیا کے دس اہم ترین کاربرینڈز کی لِسٹ ترتیب دی ہے۔

دسواں:    ٹیسلا(چار اعشاریہ چار بلین یو۔ایس ڈالرز)

tesla-motors-symbol

دسویں نمبر پران سب میں حیران کر دینے والا نام ہے،ٹیسلاجو کہ محض ایک دہائی پرانی ہے اور چار اعشاریہ چار بلین یو۔ ایس ڈالرز ویلیوکی بدولت دنیا کے دس اہم ترین کار برینڈز میں سے ایک ہے۔حقیقت یہ ہے کہ ٹیسلا کے صرف دو ماڈل فابلِ فروخت ہیں،ماڈل ایس اور ماڈل ایکس،جو کہ اپنے آپ میں ایک کارنامہ ہے۔اور تیسرے ماڈل کے ساتھ وہ بہت جلد رینک میں شامل ہونے کا ارادہ رکھتی ہے۔ٹیسلا کچھ سالوں میں اپنی جگہ مزید بہتر بنا سکتی ہے۔

 نوواں:   پورشے(چار اعشاریہ چوالیس بلین یو۔ایس ڈالرز)

index

گزشتہ برس پورشے دنیا کے دس اہم ترین کار برینڈز میں شامل نہیں تھی۔مگر گزشتہ سال ایک نہائت کامیاب ترین سال رہا اس میں کمپنی نے بہت سے نئے ماڈلز متعارف کروائے جیسا کہ پورشے میکین،اور اب پورشے کی ویلیو چار اعشاریہ چوالیس بیلین یو۔ایس۔ڈالرز ہے۔جیسا کہ کمپنی 2017میں نئے ماڈلز متعارف کروانے جا رہی ہے جیسا کہ مشن۔ای،اور ایک نئی مِڈ انجن سوپر کار تو یہ نمبر مزید اوپر جانے کی امید ہے۔

آٹھواں:   لینڈ روور(چار اعشاریہ سات بلین یو۔ایس ڈالرز)

land-rover-logo-2011-1920x1080

لینڈ روور کے لئے یہ سال 2015کے مقابلے خاصا کٹھن تھا کیونکہ یہ اہم ترین برینڈز کی لسٹ2016 میں پانچ نمبر نیچے آگئی ہے۔کمپنی کی فروخت اتنی اچھی نہیں تھی جتنی کہ 2015میں رہی۔لیکن اس سب کو ایک طرف کرتے ہوئے،لینڈ روور اپنی چار اعشاریہ سات بلین یو۔ایس ڈالر ویلیو اور نئی رینج روور وےِلر کے اجراء سے آٹھواں نمبر حاصل کر پائی ہے۔2017لینڈ روور کے لئے اچھا دکھائی دے رہا ہے۔

ساتواں:   آڈی(نو اعشاریہ پانچ بلین یو۔ایس ڈالرز)

audi-logo-2009-1920x1080

مڈل گیٹ کرائسس میں پکڑے جانے کی وجہ سے آڈی کا یہ سال کافی کٹھن تھا۔یہ دنیا کے اہم ترین کار برینڈز کی لسٹ میں سات نمبر پیچھے آ گئی ہے، فروخت آہستہ آہستہ کم ہوتی رہی ہے۔کمپنی کی اس وقت ویلیو نو اعشاریہ پانچ بلین یو۔ایس۔ڈالرز ہے۔

چھٹا:   نِسان(گیارہ اعشاریہ پانچ بلین یو۔ایس ڈالرز)

nissan_brand_logo

نِسان گزشتہ کچھ سالوں سے متواتر اپنے پرافٹ اور برینڈ ویلیو میں اضافہ کر رہی ہے،کمپنی کی اس وقت ویلیو گیارہ اعشاریہ پانچ بلین یو۔ایس۔ڈالرز ہے۔

پانچواں:   فورڈ(تیرہ بلین یو۔ایس ڈالرز)

index

فورڈ واحد ایسی کار مینوفیکچرر ہے جو کہ تاریخ میں اپنی برینڈویلیو کومستقل رکھتی آئی ہے۔جب گاڑی کی کوالٹی اور دوسری چیزوں کی بات آئے توفورڈ گزرتے سالوں کے ساتھ ساتھ آگے ہی بڑھتی آئی ہے۔فورڈ کا شمار ایسی گاڑیوں میں ہوتا ہے جن کو خریدکر صارفین کے پیسے ذائع نہیں ہوں گے،اسی بدولت یہ اپنی تیرہ بلین یو۔ایس۔ڈالرز ویلیو کے ساتھ سو میں سے دنیا کی پچھترویں بہترین کمپنیوں میں آتی ہے۔

چوتھا:   ہنڈا(تیرہ اعشاریہ دو بلین یو۔ایس ڈالرز)

honda-logo-1920x1080

ہنڈادنیا کی100اہم ترین کمپنیوں کی لسٹ 2016میں فورڈ سے صرف ایک پوزیشن آگے آکر چوھترویں نمبر پر ہے اور نئے سال کے آتے ہی پیچھے آ سکتی ہے۔ہنڈا سال بھر آہستہ سے مگر مستقلاً اپنے پرافٹ اور ویلیو میں اضافہ کرتی رہی ہے اور اس کی موجودہ ویلیوتیرہ اعشاریہ دو بلین یو۔ایس ڈالرز ہے

تیسرا:   مرسڈیز بینز(بائیس اعشاریہ سات بلین یو۔ایس ڈالرز)

mercedes-benz-logo-2011-1920x1080

مرسیڈیز بینز گزشتہ کچھ سالوں سے اپنی ساکھ بنائے ہوئے ہے،کمپنی نے کلاس کی لگثری اورمیعاری گاڑیاں بنانے کے لئے پوری طرح سے اپنے پراڈکٹ لائن اپ پر عبور حاصل کیا ہواہے۔مرسیڈیز نے 100بہترین برینڈ لسٹ میں چوتھا نمبر حاصل کیا ہے،اور یہ اپنی بائیس اعشاریہ سات بلین یو۔ایس ڈالرز ویلیو کے ساتھ انتالیسویں نمبر پر ہے۔

 دوسرا:    بی۔ایم۔ڈبلیو(چھبیس اعشاریہ آٹھ بلین یو۔ایس ڈالرز)

bmw-logo-2

بی۔ایم۔ڈبلیو ایک بار پھراپنے مدِمقابل مشہورِزمانہ جرمن برینڈز جیسا کہ مرسیڈیز بینز اور آڈی کے مقابلے مظبوط ترین مینوفیکچرر رہی ہے۔اس نے 100بہترین برینڈزکی لسٹ2016 میں تیتیسواں نمبر حاصل کیا اور اس کی ویلیو چھبیس اعشاریہ آٹھ بلین۔یو۔ایس ڈالرز ہے۔

پہلا:   ٹویوٹا(انتیس اعشاریہ پانچ بلین یو۔ایس ڈالرز)

index

ایک مرتبہ پھر ہمیشہ کی طرح ٹویوٹا دنیا کا سب سے بہترین برینڈ رہا،جو کہ ایک دہائی سے برقرار ہے۔گزشتہ برس کے مقابلے کمپنی کی برینڈ ویلیو دو فیصد بڑھی اور لمبی دووڑ میں پیچھے آنے کے کوئی آثار دکھائی نہیں دئیے۔اس جاپانی مینوفیکچرر کی ویلیو انتیس اعشاریہ پانچ بلین یو۔ایس ڈالرز ہے۔

Top