کراچی میں منعقد ہوئی: ٹویوٹا کرولا الٹس گرینڈے 2017کی تعارفی تقریب۔

toyota-corolla-altis-grande-2017-launched-feature-e1501829851384-640x360
آخر کار ٹویوٹا   الٹس گرینڈے 2017کی نئی فیس لِفٹ با قاعدہ طور پر متعارف کروا دی گئی۔ گزشتہ شب ٹویوٹا انڈس موٹر کمپنی لمیٹڈنے یہ تعارفی تقریب پی سی ہوٹل کراچی میں منعقد کی۔
toyota-corolla-altis-grande-2017-launched-in-karachi-3
ٹویوٹا کرولا  الٹس گرینڈے 2017   کی خصوصیات میں شامل ہیں:
     انٹیریئر۔
 ٭     ڈیش بورڈ:  تمام نئی کرولا   الٹس گرینڈی سمارٹ ٹیکنالوجی اور خوبصورت ڈیزائن کے حامل ڈیش بورڈ کا حسین امتزاج رکھتی ہیں،جو کہ ایک ایسے ماحول کو جنم دیتا ہے جو آپ کے ذوق اور شوق کی عکاسی کر تا ہے۔
٭     ای پی ایس:   آڈیو اور مِڈ سوئچز رکھتا لیدر سے سِلا ہوا الیکٹرک پاور سٹیئرنگ۔
٭     کلر ملٹی انفارمیشن ڈسپلے(ایم آئی ڈی):   ایک خوبصورت ترین اور مددگار ملٹی انفارمیشن ڈسپلے جسے کلر سکرین مزید کار آمد بناتی ہے۔
٭     انفوٹینمنٹ سسٹم:   تمام نئی ٹویوٹا اٹلس گرینڈی کا انفوٹینمنٹ سسٹم ایک کا رآمد ڈیزائن کا حامل ہے جس کی بدولت آپ سفر کے دوران بھی اپنے کام سے جڑے رہتے ہیں۔یہ اب نئی نو انچ کی ٹچ سکرین کے ساتھ آتا ہے جو تمام معلومات اور انٹر ٹینمنٹ کو آپ کی انگلی کے اشارے پر لاتا ہے اور پہلے سے بہتراور صاف آواز دے کر دیکھنے اور سننے کے تجربے کو مزید دلکش بناتا ہے۔
٭     ریئر کیمرہ۔
٭     فرنٹ کیمرہ۔
٭     آٹو اے سی۔
٭     ریئر آرم ریسٹ۔
٭     فرنٹ کنسول باکس۔
٭     فرنٹ کپ ہو لڈرز۔
٭     سافٹ ٹچنگ پیڈ۔
٭     پاور ونڈوز۔
٭     سن گلاسز ہولڈر۔
٭     لگیج ٹرے۔
٭     سن روف۔
٭     ریئر ریِڈنگ لائٹ۔
٭     پاور ساکٹ۔
٭     وائر لیس جیک کی۔
toyota-corolla-altis-grande-2017-launched-in-karachi-4
           ایکسٹیریئر۔
٭     ایک انوکھے،دلکش اور جاذبِ نظر ایکسٹیریئر،ایک نمائیاں انٹیریئر،جدید خصوصیات اور ٹیکنالوجی لئے نئی کرولا اٹلس گرینڈی ڈرائیونگ کا ایک خوبصورت تجربہ ہی نہیں، بلکہ ٹویوٹا کے میعار کا وعدہ یقین، کولٹی اورپائداری بھی دیتی ہے۔یہ اپنے ساتھ کروم پلیٹِڈ فرنٹ گرل،سولہ انچ کے الائے رِمز،باڈی کے رنگ کے مڈ فلیپ،کروم فوگ لیمپس،ہیلوجن ہیڈ لیمپس،آٹو فولڈ مررز،پریمیم ڈوور ہینڈلز،ریئر کروم گرِل اور ریئر ایل ای ڈی بھی رکھتی ہے۔
      کارکردگی۔
٭     نئی کرولا  الٹس گرینڈی ایک اعشاریہ آٹھ لیٹر کے ڈیول وی وی ٹی آئی بشمول لینئر سٹارٹ اسسٹ انجن کے ساتھ آتی ہے(ون پوائنٹ تھری لیٹر ماڈل کے علاوہ)
٭     کروز کنٹرول لمبے سفر کے دوران آپکی ٹانگوں کو سٹریچ کرنے کے قابل بناتا ہے۔
٭     تمام نئی کرولا اٹلس گرینڈی سیون سپیڈ سی وی ٹی آئی سپورٹ سیکوینٹل شفٹ موڈ رکھتی ہیں جو کہ آپکے ڈرائیونگ سٹائل کو ایک جارہانہ اور رواں ایکسلریشن،آسانی،بہترین کارکردگی اور زیادہ ذمہ دارانہ ڈرایؤ فراہم کرتی ہے۔
٭     بھرپور ڈرائیو کے لئے پہلے سے جانا مانا سی وی ٹی اب کی بار سپورٹ موڈ کے ساتھ لایا گیا ہے۔
         تحفظ۔
 ٭     ضرورت کے مطابق،سیٹ بیلٹس کے ساتھ جڑے پری ٹینشنرزاسکی ایک ہی جگہ پر پکڑے رکھنے کی صلاحیت کو بڑھاتے ہیں اور سواری پر بھی مناسب دباؤ کو یقینی بناتے ہیں۔
٭     اینٹی لاک بریکنگ سسٹم(اے بی ایس)پھسلن والی یا گیلی جگہ بریک لگنے پرگاڑی کو پھسلنے سے بچاتا ہے،الیکٹرانک بریک ڈسٹریبیوشن(ای بی ڈی)اس بات کو یقینی بناتی ہے کہ بریک کی قوت تمام پہیوں میں برابر تقسیم ہو رہی ہے۔بی اے سٹاپنگ ڈسٹنس کو کم کرتا ہے اور زیادہ مظبوط بریک دیتا ہے۔
٭     ایمر جنسی لاکنگ ری ایکٹر (ای ایل آر)سیٹ بیلٹ کو آزادانہ بڑا ہونے کے قابل بناتا ہے تا کہ سواری کی حرکت کے دوران یہ آسانی سے حرکت کر سکے،اور کسی بھی قسم کے چھٹکے کی صورت میں یہ فوراً لاک لگا لے۔
٭      ہر سفر کو تحفظ بھرا بنانے کے لئے تمام نئے ٹویوٹا کرولاماڈلز فرنٹ ڈیول(ڈرائیور اور اگلی سواری)  ایس آر ایس ایئر بیگز رکھتے ہیں جو کہ کسی بھی نا خوشگوار واقعہ سے بچاؤ کا کام کرتے ہیں۔
٭     کرولا اٹلس گرینڈی کا ایموبیلائزر دراصل چوروں سے بچاؤ کا سسٹم ہے جو کہ گاڑی کو کسی بھی غیر مناسب چابی لگنے سے بچاتا ہے۔جب بھی چابی اگنیشن میں لگائی جاتی ہے یہ گاڑی کو الیکٹرانک سگنل فراہم کرتی ہے،جس کی بدولت گاڑی سٹارٹ ہو جاتی ہے۔تو کسی بھی دوسری چابی سے یہ انجن کو سٹارٹ نہیں ہونے دیتی اور گاڑی کے چوری یا غلط استعمال ہونے سے بچاؤ کا کام کرتی ہے۔
٭     ایک اعشاریہ آٹھ لیٹر کا ماڈل اب وہیکل سٹیبلٹی کنٹرول(وی ایس سی)کے ساتھ آتا ہے۔
         رنگ۔
 ٭     نئی کرولا کل ملا کر نو رنگوں میں دستیاب ہے۔مگر کچھ رنگ صرف کچھ ماڈلز کے لئے ہی مختص کیئے گئے ہیں۔
        قیمت

toyota-corolla-altis-grande-2017-launched-in-karachi-5

2017-toyota-corolla-1 2017-toyota-corolla-2 2017-toyota-corolla-3 2017-toyota-corolla-4 2017-toyota-corolla-5 2017-toyota-corolla-6 2017-toyota-corolla-7

Notable Replies

  1. Gli main Kia dala Gaya ha or is it same car with price increase ?

  2. Gli khaali tax dala gaya hai bhai...price moved from 1859 ti 1889 and now 1913 ..:frowning:

  3. Damn .lanat ho in per .

Post a Comment

Participants

Top