ٹویوٹا ٹاکوما 2016ء اپنے مالک کی نظر سے، خصوصیات، تفصیلات اور قیمت


پک اَپ ٹرک ٹاکوما پاکستان میں دستیاب امریکی ورژن کا جدید ترین ماڈل ہے۔ یہ ماڈل چند تبدیلیوں سے گزرا ہے اور ایک ریلی کار تک میں جگہ پائی ہے۔ 

ٹویوٹا ٹاکوما 2016ًء 3500cc انجن گنجائش میں دستیاب ہے۔ اس گاڑی کی ڈرائیونگ بہت رواں ہے۔ اسی طرح کار کا سسپنشن بہت ہلکا ہے اور اسے چلاتے ہوئے ہرگز ایسا محسوس نہیں ہوتا کہ آپ کوئی پک اَپ ٹرک چلا رہے ہیں۔ مزید برآں، اسٹیئرنگ اچھی پوزیشن میں لگایا گیا ہے۔ اس گاڑی کی towing طاقت 6,800 پونڈز ہے۔ کرب ویٹ 4030 پونڈز ہے۔ اس گاڑی میں کرال اور کروز کنٹرول آپشنز موجود ہیں۔

اس گاڑی کی پیمائش کچھ یوں ہے: 

  • ویل بیس کی لمبائی: 127.4 انچ
  • ویل سائز: 18 انچ
  • کار کی لمبائی: 212.3 انچ 
  • گاڑی کی چوڑائی: 74 انچ
  • گاڑی کی اونچائی: 70 انچ
  • لیگ رُوم: 42.9 انچ
  • ہیڈ رُوم: 39.7 انچ

اس گاڑی میں الائے وِیلز بنائے گئے ہیں۔ TRD پیکیجز بہتر اور لچک دار ہیں۔ اس میں tilt-wheel ایڈجسٹ ایبل اسٹیئرنگ کالم، ایکسٹیریئر لائٹ کنٹرول، tailgate ریئر کارگو دروازہ، deep-tinted ونڈوز، سلائیڈنگ ریئر وِنڈوز، ہیلوجن ہیڈلائٹس، ڈے ٹائم رننگ لائٹس، کروم رننگ بورڈز، فینڈر فلیئرز، ڈوئل پاور ریموٹ مررز، ایک روف رَیک، پک اَپ باکس اور کارگو ، ایک انٹیگریٹڈ روف انٹینا، اوور ہیڈ کونسول دستیاب ہیں۔ کار کی باڈی مکمل طور پر ملمع شدہ اسٹیل سے بنائی گئی ہے اور اس پر کلیئر کوٹ مونوٹون رنگ کیا گیا ہے۔ 

انٹیریئر: 

اس گاڑی کے اندر زیادہ سے زیادہ 5 لوگ بیٹھ سکتے ہیں۔ کارکا انٹیریئر جدید ہے اور اس میں چمڑے کی سیٹیں ہیں۔ چیسی اور کار کی باڈی میں مضبوط اسٹیل استعمال کیا گیا ہے، جو اس کی مضبوطی کو بڑھاتا ہے جبکہ کار کے وزن کو نیچے لاتا ہے۔ کیبن laminated وِنڈ اسکرین فراہم کرکے کچھ ساؤنڈ پروف بنایا گیا ہے کہ جو ساؤنڈ انسولیشن دیتا ہے۔ 

ٹویوٹا ٹاکوما پہلی گاڑی ہے جو ایک بلٹ اِن SUV کیمرا رکھتی ہے۔ بیڈ کوَر، کپڑے کی سیٹیں، USB پورٹ، ایک 6-اسپیکر آڈیو سسٹم، اسٹیئرنگ کنٹرولز، کافی سارے کپ ہولڈرز، ہموار گیئر شفٹنگ، انڈر سِیٹ ڈَکٹس، اِن ریڈیو ڈسپلے کلاک، اوور ہیڈ اور فلور کونسول، فلورمیٹس، ایک ٹیکو میٹر، ایک ٹرپ کمپیوٹر، واٹر ٹمپریچر گیج، ہیٹڈ ڈرائیور سیٹ، آٹو ڈِم مررز، پش بٹن اسٹارٹ کے ساتھ proximity کِی وغیرہ بھی ہے۔ 

فیچرز: 

ABS بریکس 

AM/FM اسٹیریو

پُش اسٹارٹ

بلوٹوتھ کنیکٹیوٹی 

کرُوز کنٹرول

JBL ساؤنڈ سسٹم

نیوی گیشن سسٹم 

پاور لاکس

پاور مِررز

پاور وِنڈوز 

ریئر ویو کیمرا

Tow hitch

ٹریکشن کنٹرول

کم فیول اور سروس انٹرویل وارننگ

12V ڈی سی پاور آؤٹ لیٹ 

پارکنگ اسسٹنس 

چوری سے بچانے کے لیے الارم سسٹم

ملٹی میڈیا وائرلیس چارجر

اسٹیئرنگ ویل آڈیو کنٹرولز

4 عدد چارجنگ نوبس

وِنڈ شیلڈ پر گوپرو ماؤنٹ 

وائس کمانڈ کنٹرول

گاڑی کے چند منفی پہلو: 

کوئی ڈجیٹل کلائمٹ کنٹرول نہیں ہے

نیوی گیشن کا سافٹ ویئر پاکستان میں دستیاب نہیں ہے، اس لیے اسے استعمال نہیں کیا جا سکتا

بریک پیڈل بہت حساس ہے

فیول اکانمی خراب ہے 

تصادم سے بچنے کی ٹیکنالوجیاں جیسا کہ آٹومیٹک ایمرجنسی بریکنگ، فارورڈ کولیژن وارننگ اور لین ڈپارچر وارننگ اس گاڑی کے سیفٹی فیچرز میں دستیاب نہیں۔

گاڑی کا ایک اور منفی پہلو یہ ہے کہ جسے منفی پہلوکے بجائے ایک خامی کہنا چاہیے یہ کہ فیول اکانمی کے لیے جب گاڑی 3000 یا 4000 RPM پر جاتی ہے تو پاور کٹ آف ہو جاتا ہے۔

حفاظتی اقدامات: 

ڈرائیور اور آگے بیٹھے مسافر کے لیے اوور ہیڈ اور سائیڈ ایئربیگز کے علاوہ گھٹنوں کے ایئربیگز بھی دیے گئے ہیں۔ اس میں کُل دس ایئر بیگز ہیں۔ ریئر کراس ٹریفک الرٹ کے ساتھ بلائنڈ اسپاٹ وارننگ کے لیے ایک آپشنل سیفٹی اسٹینڈرڈ اضافی خصوصیت کے طور پر دیا گیا ہے۔ لو-ٹائر پریشر وارننگ بھی فراہم کی گئی ہے۔

قیمت: 

ٹویوٹا ٹاکوما کی لاگت 70 لاکھ روپے ہے۔ اس گاڑی کے پارٹس پاکستان میں فوری دستیاب نہیں ہیں۔ البتہ گاڑی چلانے کا لطف آتا ہے اور ساتھ ہی ٹرِم اور فیچرز کی وسیع رینج بھی ہے۔ یہ حقیقتاً ایک روڈ واریئر ہے اور اس کی قیمت جائز ہے۔


Google App Store App Store

Top