لاہور سے اسلام آباد تک کا سفر صرف ایک روپے میں کریں۔

royal-express-luxury-coach-service-featured

اگر آپ اپنی گاڑی کولاہور سے اسلام آباد یا واپسی تک چلانے کی تھکاوٹ اور خرچ سے بچنا چاہتے ہیں،تو قدرتی اور اچھی آپشن یہ ہو گی کہ آپ اپنی قریبی جگہ سے کوئی بس لیں۔ لیکن زیادہ تر بس سروسز کا مسئلہ یہ ہے کہ وہ 1000روپے سے زیادہ چارج کرتے ہیں،بلکہ بعض تو بیس کلاس سیٹ کے لئے 1500روپے تک جا پہنچتے ہیں۔

رائل ایکسپریس کے نام سے کمپنی نے اس مسئلے کے حوالے سے ایک نئی سکیم متعارف کروائی ہے جس کے تحت آپ لاہور سے اسلام آبادکا سفر یا واپسی صرف ایک روپے میں کر سکتے ہیں۔بلا شبہ اس آفر کے ساتھ کچھ شرائط و ضوابط بھی ہوں گی۔سب سے پہلے آپ کو اپنی ٹکٹ آن لائن بک کروانا ہوگی،اور ہر بس میں ایک روپے والی چند ہی نشستیں دستیاب ہیں،بکنگ پہلے آئیے پہلے پائیے کی بنیاد پر ہو گی،اور اس کے بعد یہ ٹکٹیں 200سے800تک کی ایوریج تک دستیاب ہوں گی۔رائل ایکسپریس کا کرایہ اپنے مدِمقابل کے مقابلے کافی کم ہے خاصکر ڈیوو ایکسپریس۔

new-daewoo-bus

 یہ پتا کرنے کے لئے کہ لاہور سے اسلام آباد یا واپسی کا کرایہ کم سے کم کتنا ہے ہم نے رائل ایکسپریس اور ڈیوو ایکسپریس دونوں کی ویب سائٹ کا دورہ کیا۔اس سرچ کے دوران کچھ نشان یہ بتا رہے تھے کہ بس اسی روز جائے گی:اور ڈیوو ایکسپریس پر کم ترین ٹکٹ 1300روپے کی تھی۔اگرچہ،ہم نے رائل ایکسپریس میں صرف 500روپے میں نشست ڈھونڈ لی،ایک جیسے آرام اور سہولیات کے ساتھ،جس کا مطلب پچاس فیصد سے زیادہ بچت تھا۔ اگر آپ لاہور سے اسلام آباد  یا واپس آنا چاہتے ہیں اور وہ بھی صرف ایک روپے میں تو رائل ایکسپریس آپ کی معاون و مددگار ہے۔

Notable Replies

  1. Since its start I have been travelling in Daewoo bus. In low cost buses any Tom dick and Harry is sitting next to you.

Post a Comment

Participants

Top