Survey by Qualaroo
+ Reply to Thread
Page 37 of 39 FirstFirst ... 273536373839 LastLast
Results 721 to 740 of 778
Like Tree697Likes

Thread: Here is my Darling GD-110

  1. #1
    Senior PakWheeler Follow
    waqas18's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Karachi
    Age
    28
    Posts
    1,501
    Follows
    2
    Following
    0
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Thumbs up Here is my Darling GD-110

    Assalam o alaikum

    Here is my
    Chilli Red Suzuki GD-110.

    Updated on 14-10-2013



    here is my darling gd110 -1220650Here is my Darling GD110 -1282026here is my darling gd110 -1282030Here is my Darling GD110 -1282038Here is my Darling GD110 -1282039

    Attached Images Attached Images  

  2. #721
    Senior PakWheeler Follow
    waqas18's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Karachi
    Age
    28
    Posts
    1,501
    Follows
    2
    Following
    0
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Dnt know
    People with high ego and unnecessary attitude deserves the standing ovation of the tallest finger..

  3. #722
    PakWheeler Follow
    usman7191's Avatar
    Join Date
    Jul 2015
    Location
    Lahore
    Age
    28
    Posts
    399
    Follows
    2
    Following
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Quote Originally Posted by waqas18 View Post
    Dnt know
    Yes iska b or CG ka b rear rim 17 ha..
    Fat tyre will look awsome on it ...


    Sent from my iPhone using PW Forums

  4. #723
    PakWheeler Follow
    tashfen143's Avatar
    Join Date
    Jul 2015
    Location
    Peshawar
    Age
    39
    Posts
    208
    Follows
    0
    Following
    27
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    6
    Problems Solved
    1
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    MA SHA ALAH Mubarak ho

  5. #724
    Senior PakWheeler Follow
    waqas18's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Karachi
    Age
    28
    Posts
    1,501
    Follows
    2
    Following
    0
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Quote Originally Posted by tashfen143 View Post
    MA SHA ALAH Mubarak ho
    Hahahaha thanks... After 28 months... :p
    People with high ego and unnecessary attitude deserves the standing ovation of the tallest finger..

  6. #725
    PakWheeler Follow
    usman7191's Avatar
    Join Date
    Jul 2015
    Location
    Lahore
    Age
    28
    Posts
    399
    Follows
    2
    Following
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    @waqas18, aj kal kya situation ha bike ki ? Kya average ha ? Or any problem do u face after 1-2 years of use ?
    Do u recomend me this bike or YBR leni chahye ??

    Plz tell me


    Sent from my iPhone using PW Forums

  7. #726
    Senior PakWheeler Follow
    waqas18's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Karachi
    Age
    28
    Posts
    1,501
    Follows
    2
    Following
    0
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Bike perfect hai bulkul... Average 50 to 55 mil rha hai aj kal... Or problem to mjhe koi nh hui hai abhi tk..

    Or Ybr me ne sirf door se dekhi hai to me nh keh sakta k wo kesi hai...
    People with high ego and unnecessary attitude deserves the standing ovation of the tallest finger..

  8. #727
    PakWheeler Follow
    ehsananwar's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Location
    Multan
    Posts
    56
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Quote Originally Posted by usman7191 View Post
    @waqas18, aj kal kya situation ha bike ki ? Kya average ha ? Or any problem do u face after 1-2 years of use ?
    Do u recomend me this bike or YBR leni chahye ??

    Plz tell me


    Sent from my iPhone using PW Forums
    Same question, GD 110s fuel consumption is a primary concern. Otherwise I would go for Honda CD 70.

    PS: My colleague's 4 month old GD 110s is given 50+KM/L

    Sent from my C5303 using Tapatalk
    Riding in fog should be avoided completely.

  9. #728
    PakWheeler Follow
    usman7191's Avatar
    Join Date
    Jul 2015
    Location
    Lahore
    Age
    28
    Posts
    399
    Follows
    2
    Following
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Quote Originally Posted by waqas18 View Post
    Bike perfect hai bulkul... Average 50 to 55 mil rha hai aj kal... Or problem to mjhe koi nh hui hai abhi tk..

    Or Ybr me ne sirf door se dekhi hai to me nh keh sakta k wo kesi hai...
    Waqas bhai aapka tread para ha mene , sara concern aapka petrol average py tha.. So thats y everyone is reluctant in buying GD due to that

    Wel , ab 50km/ lit kasy dey rhi ha bike ?? :-p
    Jab k its 2 yrs old now


    Sent from my iPhone using PW Forums

  10. #729
    Senior PakWheeler Follow
    waqas18's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Karachi
    Age
    28
    Posts
    1,501
    Follows
    2
    Following
    0
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Quote Originally Posted by usman7191 View Post
    Waqas bhai aapka tread para ha mene , sara concern aapka petrol average py tha.. So thats y everyone is reluctant in buying GD due to that

    Wel , ab 50km/ lit kasy dey rhi ha bike ?? :-p
    Jab k its 2 yrs old now


    Sent from my iPhone using PW Forums
    Me ne btaya tha pehle... K carb k jets change kerwaye the.. Us se pehle to me boht pareshan tha average ki waja se... Or ab running bhi boht km hai or zyada tr mere father use krte hain to aj kal ye average mil rhi hai
    People with high ego and unnecessary attitude deserves the standing ovation of the tallest finger..

  11. #730
    PakWheeler Follow
    usman7191's Avatar
    Join Date
    Jul 2015
    Location
    Lahore
    Age
    28
    Posts
    399
    Follows
    2
    Following
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Quote Originally Posted by waqas18 View Post
    Me ne btaya tha pehle... K carb k jets change kerwaye the.. Us se pehle to me boht pareshan tha average ki waja se... Or ab running bhi boht km hai or zyada tr mere father use krte hain to aj kal ye average mil rhi hai
    Ohh .. U mean new bike k jets b change krvana honge, yani k open the carb ?


    Sent from my iPhone using PW Forums

  12. #731
    Senior PakWheeler Follow
    waqas18's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Karachi
    Age
    28
    Posts
    1,501
    Follows
    2
    Following
    0
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Fr suzuki pe kisi mechanic ne setting ki thi to wo us ne theek nh ki... Us k bad problem hui thi... Phr jet change kiye to theek hogai...
    People with high ego and unnecessary attitude deserves the standing ovation of the tallest finger..

  13. #732
    PakWheeler Follow
    usman7191's Avatar
    Join Date
    Jul 2015
    Location
    Lahore
    Age
    28
    Posts
    399
    Follows
    2
    Following
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Hmm.. Sorry yar i mis understood u with @TZB , unko prob thi kafi


    Sent from my iPhone using PW Forums

  14. #733
    Senior PakWheeler Follow
    waqas18's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Karachi
    Age
    28
    Posts
    1,501
    Follows
    2
    Following
    0
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Quote Originally Posted by usman7191 View Post
    Hmm.. Sorry yar i mis understood u with @TZB , unko prob thi kafi


    Sent from my iPhone using PW Forums
    Je wo kafi pareshan rahe fuel average ki waja se...
    People with high ego and unnecessary attitude deserves the standing ovation of the tallest finger..

  15. #734
    PakWheeler Follow
    usman7191's Avatar
    Join Date
    Jul 2015
    Location
    Lahore
    Age
    28
    Posts
    399
    Follows
    2
    Following
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Quote Originally Posted by waqas18 View Post
    Je wo kafi pareshan rahe fuel average ki waja se...
    Wo bhai mil ni re .. Unse final comments lene thy abt GD

    Actually YBR k ane se ab GD ki price thori khatakti ha ..


    Sent from my iPhone using PW Forums

  16. #735
    TZB
    TZB is offline
    PakWheeler Follow
    TZB's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Lahore
    Age
    28
    Posts
    691
    Follows
    3
    Following
    0
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Quote Originally Posted by waqas18 View Post
    Je wo kafi pareshan rahe fuel average ki waja se...
    Abhi bhi wohi haal hay. Magar ab sabar kar lia hay is par.

    Quote Originally Posted by usman7191 View Post
    Wo bhai mil ni re .. Unse final comments lene thy abt GD

    Actually YBR k ane se ab GD ki price thori khatakti ha ..


    Sent from my iPhone using PW Forums
    Haan g, I'm here. Aaj kal PW par kam he aana hota hay. Yaar meri GD to ab abhi 35 - 40 ki average de rahi hay. Not a good average. Lekin average k masle ko chorr kar bike bohat aala hay. Kam az kam mujhe bohat maza aata hay is ki ride ka. YBR125 maen ne chala kar nahin dekhi, magar GD jaisi ride or kisi bike ki nahin hay.
    First deserve, then desire.

  17. #736
    PakWheeler Follow
    usman7191's Avatar
    Join Date
    Jul 2015
    Location
    Lahore
    Age
    28
    Posts
    399
    Follows
    2
    Following
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Quote Originally Posted by TZB View Post
    Abhi bhi wohi haal hay. Magar ab sabar kar lia hay is par.


    Haan g, I'm here. Aaj kal PW par kam he aana hota hay. Yaar meri GD to ab abhi 35 - 40 ki average de rahi hay. Not a good average. Lekin average k masle ko chorr kar bike bohat aala hay. Kam az kam mujhe bohat maza aata hay is ki ride ka. YBR125 maen ne chala kar nahin dekhi, magar GD jaisi ride or kisi bike ki nahin hay.
    Yar aik to aj kal petrol wasy hi dirty aarha ha second shaid hi koi petrol pump ho jo pura pura petrol deta hu..

    Try using Hi Oct.

    N also waqas bhai ki tarah jet change krva lain if u dont bother about opening the carb ?


    Status is not symbol ...

  18. #737
    TZB
    TZB is offline
    PakWheeler Follow
    TZB's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Lahore
    Age
    28
    Posts
    691
    Follows
    3
    Following
    0
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Quote Originally Posted by usman7191 View Post
    Yar aik to aj kal petrol wasy hi dirty aarha ha second shaid hi koi petrol pump ho jo pura pura petrol deta hu..

    Try using Hi Oct.

    N also waqas bhai ki tarah jet change krva lain if u dont bother about opening the carb ?


    Status is not symbol ...
    Carburetor to kher maen nahin cherroon ga. Magar yeh baat bilkul theek hay k saaf petrol bhi nahin milta or poori miqdar bhi nahin milti.

    Ek dafa maen ne Johar Town mein Total petrol pump se petrol bharwaya tha GD mein, us waqt average 43 aai thi jo us se pehle mushkil se 35, 36 aa rahi thi. Magar woh to maen ittefaqan wahan se guzar raha tha. Ab phir wahan se guzar hooa to phir dekhoon ga.
    First deserve, then desire.

  19. #738
    PakWheeler Follow
    usman7191's Avatar
    Join Date
    Jul 2015
    Location
    Lahore
    Age
    28
    Posts
    399
    Follows
    2
    Following
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Quote Originally Posted by TZB View Post
    Carburetor to kher maen nahin cherroon ga. Magar yeh baat bilkul theek hay k saaf petrol bhi nahin milta or poori miqdar bhi nahin milti.

    Ek dafa maen ne Johar Town mein Total petrol pump se petrol bharwaya tha GD mein, us waqt average 43 aai thi jo us se pehle mushkil se 35, 36 aa rahi thi. Magar woh to maen ittefaqan wahan se guzar raha tha. Ab phir wahan se guzar hooa to phir dekhoon ga.
    Wohi to .. Asy me mehran ne 10/12 hi krna ha .. Last week my car stoped when i changed it to petrol frm cNg , i went to mechanic n he aftering watching the car said k carbonator khol k krna hoga saaf, i said ok do it

    N yakeen ni karo *** carb k ander se chaye ki pati jitne zaray nikle betahasha .. N mechanic was saying while washing them, " sir jee wekho .. Ay tay haal ay tay gadi ne ki start hona ay ?? "
    N i was like Bulls_it what is this ?
    Altough i did changed my petrol filter last week (almost 2 weeks before only)
    Petrol ka yh haal ha ..
    Ab to me Hi oct hi dalvata hu but pakistan hai yh Aj wo b ni mila :/ :3


    Status is not symbol ...

  20. #739
    TZB
    TZB is offline
    PakWheeler Follow
    TZB's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Lahore
    Age
    28
    Posts
    691
    Follows
    3
    Following
    0
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Quote Originally Posted by usman7191 View Post
    Wohi to .. Asy me mehran ne 10/12 hi krna ha .. Last week my car stoped when i changed it to petrol frm cNg , i went to mechanic n he aftering watching the car said k carbonator khol k krna hoga saaf, i said ok do it

    N yakeen ni karo *** carb k ander se chaye ki pati jitne zaray nikle betahasha .. N mechanic was saying while washing them, " sir jee wekho .. Ay tay haal ay tay gadi ne ki start hona ay ?? "
    N i was like Bulls_it what is this ?
    Altough i did changed my petrol filter last week (almost 2 weeks before only)
    Petrol ka yh haal ha ..
    Ab to me Hi oct hi dalvata hu but pakistan hai yh Aj wo b ni mila :/ :3


    Status is not symbol ...
    Allah maafi!

    Waise Suzuki ki motor bikes mein bhi fuel filter laga hooa hota hay. Abhi tak maen ne zayada kachra to nahin dekha filter mein. Magar yeh baat bilkul theek hay k aam tor par saaf petrol milna mushkil hay.
    First deserve, then desire.

  21. #740
    PakWheeler Follow
    usman7191's Avatar
    Join Date
    Jul 2015
    Location
    Lahore
    Age
    28
    Posts
    399
    Follows
    2
    Following
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Bahria twn se dalvata hu yaar
    Pso pump se
    Wasy to bht saaf suthra pump ha
    Petrol ki halat gandi ha :/


    Status is not symbol ...

+ Reply to Thread
Page 37 of 39 FirstFirst ... 273536373839 LastLast

User Tag List

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •