hahahahah
Back after long long time. Just chillin like a villain
Aoa. Unchai per riding krnay say clutch plates kesay khatam hotay hen? Driver kis trah chalata hei keh khatam ho jatay hen. Aur kis trah chalayay keh khatam na houn.
JazakAllah
Sent from my Phone using PW Forums
Aslamoalkum
تاخیر کی معزرتاونچائی پر زیادہ پاور کی حامل بائیک کے لئے کوئی خاص مسلہ نہیں ہوتا. لیکن 125 اور 150 سی سی پاور کی حامل بائیک کے لئے عموما" کلچ پلیٹ فرائی ہونے کا مسلہ ہوتا ہے.اونچائی پر یہ مسلہ اس وقت شدت اختیار کر جاتا ھے. جب آکسیجن کی کمی شروع ھوتی ھے. آکسیجن کی کمی کی وجہ سے پسٹن میں بلاسٹ پورے طریقہ سے نہیں ھوپاتا.جس کی وجہ سے انجن مسسنگ شروع کر دیتا ھے. اور اپنی پاور کھودیتا ھے. اس کی وجہ سے انجن پر زور زیادہ آتا ھے. انجن جب زیادہ زور لیتا ھے. یا مسسنگ کرتا ھے. تو سوار اس مسلہ کا حل ھاف کلچ دبا کر کرتا ھے. ھاف کلچ دبانے کی وجہ سے کلچ پلیٹ رگڑ زیادہ کھاتی ھے. اور ھیٹ آپ ھونے کی وجہ سے فرائی ھو جاتی ھے.اس مسلہ سے نپٹنے کے لئے کچھ اختیاطی تدابیر ھیں. زیادہ بلندی اور ھموار راستے پر جانے کے لئے اچھی پاور کی حامل ٹورننگ بائیک لے کر جائیں. اگر راستہ پتھریلہ اور غیر ہموار ھو تو ڈرٹ بائیک یا آف روڈ بائیک کا انتخاب پاور کے حساب سے کریں. کم پاور کی بائیک جیسا کہ 125 یا 150 سی سی وغیرہ پر اونچائی پر سفر کرنے کے لئے جہاں آکسیجن کم ہو ضروری ھے. کہ ایک بائیک پر ایک سوار ھو. بائیک پر وزن کم سے کم ھو. ٹائروں کا پریشر راستے کے حساب سے سے ھو. کلچ پلیٹ اگر پہلے سے زیادہ استعمال شدہ ھیں. تو ان کو چینچ کروا کے جائیں اور اضافی کلچ پلیٹ اور تبدیلی کا متعلقہ سامان ضرور ساتھ رکھیں. اور کلچ پلیٹ کو چینچ کرنے کا طریقہ سیکھ کر جائیں.چژھائی کو کبھی بھی ایک اوقات میں نہ کریں بلکہ اس کو وقفوں کے ساتھ کریں. تاکہ انجن آئل اور کلچ پلیٹ ٹھنڈی رھیں. چژھائی ہمیشہ چھوٹے گئیر میں چڑھئے. اور اترائی بھی. اگر ھائی آکٹن پٹرول میسر آجائے. تو اسے استعمال کریں. جس جگہ انجن بہت زیادہ زور لے. یا کسی ایسی جگہ پھس جائے جہاں یک دم بلندی آجائے تو بہتر ھے. بائیک سے اتر کر پہلے گئیر میں بائیک کے ساتھ ساتھ اسے چڑھائے. اس طرح انجن صرف بائیک کا وزن ھی آٹھائے گا. بلندی اور راستے کی نوعیت کے مطابق ٹائر کا انتخاب کریں. ھاف کلچ کا استعمال کم سے کم کریں. ھاف کلچ کا زیادہ استعمال ھی کلچ پلیٹ کو متاثر کرتا ھے. کلچ کی ایڈجسمنٹ سفر سے پہلے کسی اچھے مکینک سے ضرور کروائیں. ہمیشہ اوریجنل کلچ پلیٹ ڈلوائیں. زیادہ بلندی پر جانے سے پہلے انجن آئل ضرور چینج کروائیں. چین کی ایڈجسمنٹ کو بھی درست رکھئیں.ماہر ڈرائیور کم پاور کے انجن کی بائیک کو بھی چڑھائی پر لے جاتا ہے. کلچ کا استعمال درست طریقہ سے نہ کرنے والا ڈرائیور مشکل میں پھس جاتا ھے..
Sent from my SM-N910T using Tapatalk
@travel-pole shan bhai quite informative....... ab apny asal thread ko b update kr den ab to bht der ho gai he
any room for others who want to join you?
https://www.pakwheels.com/forums/showthread.php?t=266469
HahahahahahaMaa main race main akela hi tha ... Bohat aalaa...Inshallah my YBR-G also coming soon
great,I would love to join, kindly send me your no in msg, agar possible ho to
0300-8427281
Thanks bhai jee I will be in contact INSHA ALLAH
Very nice thread.. Subscribing to both of your threads
Sent from my iPhone using PW Forums
Is Yamaha a quieter version of Honda CG 125 Deluxe? Aren't two the same?
Sent from my SM-J700H using PW Forums mobile app
Aslam-o-alikum, Very Good Post Indeed, Sir i would like to know can two people go on YBR125g on the Same Journey?
Jazak-Allah, it Helped.
Excellent advice....... thanks
I just got YBR 125G two days ago, Alhamdollilah
Following your thread very carefully and learning.
Rgds,
Qamar Bukhari.
اسلام وعلیکم جناب بخاری صاحب آپ کی پذیرائی کا شکریہ. میں نے الحمداللہ اپنے تھریڈ میں صرف وہ بات لکھی ھے. جو میں نے یاماھا کو چلا کے محسوس کی تھی. الحمداللہ بے شمار لوگوں کے فون آتے رھتے ھیں جنہوں نے میرے تاثرات پڑھنے کے بعد بائیک لی. الحمداللہ سب نے اس باییک کو ویسا ھی پایا. جیسا میں نے لکھا. اللہ آپ کے لئے اس بائیک کو مبارک کرے. خیر کے کام پر آنا اور جانا نصیب فرمائے. ھر قسم کی آفات و بلیات سے محفوظ فرمائے. اپنا اور باییک کا صدقہ ضرور دیں. صدقہ رد بلا ھوتا ھے. اللہ آپ کو خوش و خرم رکھے. آمین. والسلام شان الہی لاھور
Sent from my SM-N920C using PW Forums mobile app
وعلیکم السلام جناب،
بہت شکریہ آپ کی دعاوں کا ، انشاللہ تعمیل ہوگی۔