Survey by Qualaroo
+ Reply to Thread
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 41 to 57 of 57
Like Tree61Likes

Thread: I Love My Yamaha YBR 125G

  1. #1
    PakWheeler Follow
    travel-pole's Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    Lahore
    Posts
    857
    Follows
    4
    Following
    11
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

  2. #41
    PakWheeler Follow
    tariq.majeed's Avatar
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    138
    Follows
    1
    Following
    2
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    hahahahah

    Quote Originally Posted by Silver_Knife View Post
    Sarcasm bro... Sarcasm

  3. #42
    r1
    r1 is offline
    Senior PakWheeler Follow
    r1's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Quetta
    Age
    30
    Posts
    7,084
    Follows
    6
    Following
    0
    Mentioned
    187 Post(s)
    Tagged
    11 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Quote Originally Posted by noblerider View Post
    @Silver_Knife @r1 Two senior DONS of pakwheels are spoiling this beautiful thread with Sarcasms
    Back after long long time. Just chillin like a villain
    Dream is not that which you see while sleeping it is something that does not let you sleep.

  4. #43
    PakWheeler Follow
    elxlr's Avatar
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    254
    Follows
    1
    Following
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Aoa. Unchai per riding krnay say clutch plates kesay khatam hotay hen? Driver kis trah chalata hei keh khatam ho jatay hen. Aur kis trah chalayay keh khatam na houn.

    JazakAllah


    Sent from my Phone using PW Forums

  5. #44
    PakWheeler Follow
    travel-pole's Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    Lahore
    Posts
    857
    Follows
    4
    Following
    11
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Aslamoalkum

  6. #45
    PakWheeler Follow
    travel-pole's Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    Lahore
    Posts
    857
    Follows
    4
    Following
    11
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    تاخیر کی معزرت
    اونچائی پر زیادہ پاور کی حامل بائیک کے لئے کوئی خاص مسلہ نہیں ہوتا. لیکن 125 اور 150 سی سی پاور کی حامل بائیک کے لئے عموما" کلچ پلیٹ فرائی ہونے کا مسلہ ہوتا ہے.
    اونچائی پر یہ مسلہ اس وقت شدت اختیار کر جاتا ھے. جب آکسیجن کی کمی شروع ھوتی ھے. آکسیجن کی کمی کی وجہ سے پسٹن میں بلاسٹ پورے طریقہ سے نہیں ھوپاتا.جس کی وجہ سے انجن مسسنگ شروع کر دیتا ھے. اور اپنی پاور کھودیتا ھے. اس کی وجہ سے انجن پر زور زیادہ آتا ھے. انجن جب زیادہ زور لیتا ھے. یا مسسنگ کرتا ھے. تو سوار اس مسلہ کا حل ھاف کلچ دبا کر کرتا ھے. ھاف کلچ دبانے کی وجہ سے کلچ پلیٹ رگڑ زیادہ کھاتی ھے. اور ھیٹ آپ ھونے کی وجہ سے فرائی ھو جاتی ھے.
    اس مسلہ سے نپٹنے کے لئے کچھ اختیاطی تدابیر ھیں.
    زیادہ بلندی اور ھموار راستے پر جانے کے لئے اچھی پاور کی حامل ٹورننگ بائیک لے کر جائیں. اگر راستہ پتھریلہ اور غیر ہموار ھو تو ڈرٹ بائیک یا آف روڈ بائیک کا انتخاب پاور کے حساب سے کریں.
    کم پاور کی بائیک جیسا کہ 125 یا 150 سی سی وغیرہ پر اونچائی پر سفر کرنے کے لئے جہاں آکسیجن کم ہو ضروری ھے. کہ ایک بائیک پر ایک سوار ھو. بائیک پر وزن کم سے کم ھو. ٹائروں کا پریشر راستے کے حساب سے سے ھو.
    کلچ پلیٹ اگر پہلے سے زیادہ استعمال شدہ ھیں. تو ان کو چینچ کروا کے جائیں
    اور اضافی کلچ پلیٹ اور تبدیلی کا متعلقہ سامان ضرور ساتھ رکھیں. اور کلچ پلیٹ کو چینچ کرنے کا طریقہ سیکھ کر جائیں.
    چژھائی کو کبھی بھی ایک اوقات میں نہ کریں
    بلکہ اس کو وقفوں کے ساتھ کریں. تاکہ انجن آئل اور کلچ پلیٹ ٹھنڈی رھیں.
    چژھائی ہمیشہ چھوٹے گئیر میں چڑھئے. اور اترائی بھی. اگر ھائی آکٹن پٹرول میسر آجائے. تو اسے استعمال کریں. جس جگہ انجن بہت زیادہ زور لے. یا کسی ایسی جگہ پھس جائے جہاں یک دم بلندی آجائے تو بہتر ھے. بائیک سے اتر کر پہلے گئیر میں بائیک کے ساتھ ساتھ اسے چڑھائے. اس طرح انجن صرف بائیک کا وزن ھی آٹھائے گا.
    بلندی اور راستے کی نوعیت کے مطابق ٹائر کا انتخاب کریں. ھاف کلچ کا استعمال کم سے کم کریں. ھاف کلچ کا زیادہ استعمال ھی کلچ پلیٹ کو متاثر کرتا ھے.
    کلچ کی ایڈجسمنٹ سفر سے پہلے کسی اچھے مکینک سے ضرور کروائیں. ہمیشہ اوریجنل کلچ پلیٹ ڈلوائیں. زیادہ بلندی پر جانے سے پہلے انجن آئل ضرور چینج کروائیں. چین کی ایڈجسمنٹ کو بھی درست رکھئیں.
    ماہر ڈرائیور کم پاور کے انجن کی بائیک کو بھی چڑھائی پر لے جاتا ہے. کلچ کا استعمال درست طریقہ سے نہ کرنے والا ڈرائیور مشکل میں پھس جاتا ھے..

  7. #46
    PakWheeler Follow
    travel-pole's Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    Lahore
    Posts
    857
    Follows
    4
    Following
    11
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Sent from my SM-N910T using Tapatalk

  8. #47
    PakWheeler Follow
    tariq.majeed's Avatar
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    138
    Follows
    1
    Following
    2
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    @travel-pole shan bhai quite informative....... ab apny asal thread ko b update kr den ab to bht der ho gai he

    Quote Originally Posted by travel-pole View Post
    تاخیر کی معزرت
    اونچائی پر زیادہ پاور کی حامل بائیک کے لئے کوئی خاص مسلہ نہیں ہوتا. لیکن 125 اور 150 سی سی پاور کی حامل بائیک کے لئے عموما" کلچ پلیٹ فرائی ہونے کا مسلہ ہوتا ہے.
    اونچائی پر یہ مسلہ اس وقت شدت اختیار کر جاتا ھے. جب آکسیجن کی کمی شروع ھوتی ھے. آکسیجن کی کمی کی وجہ سے پسٹن میں بلاسٹ پورے طریقہ سے نہیں ھوپاتا.جس کی وجہ سے انجن مسسنگ شروع کر دیتا ھے. اور اپنی پاور کھودیتا ھے. اس کی وجہ سے انجن پر زور زیادہ آتا ھے. انجن جب زیادہ زور لیتا ھے. یا مسسنگ کرتا ھے. تو سوار اس مسلہ کا حل ھاف کلچ دبا کر کرتا ھے. ھاف کلچ دبانے کی وجہ سے کلچ پلیٹ رگڑ زیادہ کھاتی ھے. اور ھیٹ آپ ھونے کی وجہ سے فرائی ھو جاتی ھے.
    اس مسلہ سے نپٹنے کے لئے کچھ اختیاطی تدابیر ھیں.
    زیادہ بلندی اور ھموار راستے پر جانے کے لئے اچھی پاور کی حامل ٹورننگ بائیک لے کر جائیں. اگر راستہ پتھریلہ اور غیر ہموار ھو تو ڈرٹ بائیک یا آف روڈ بائیک کا انتخاب پاور کے حساب سے کریں.
    کم پاور کی بائیک جیسا کہ 125 یا 150 سی سی وغیرہ پر اونچائی پر سفر کرنے کے لئے جہاں آکسیجن کم ہو ضروری ھے. کہ ایک بائیک پر ایک سوار ھو. بائیک پر وزن کم سے کم ھو. ٹائروں کا پریشر راستے کے حساب سے سے ھو.
    کلچ پلیٹ اگر پہلے سے زیادہ استعمال شدہ ھیں. تو ان کو چینچ کروا کے جائیں
    اور اضافی کلچ پلیٹ اور تبدیلی کا متعلقہ سامان ضرور ساتھ رکھیں. اور کلچ پلیٹ کو چینچ کرنے کا طریقہ سیکھ کر جائیں.
    چژھائی کو کبھی بھی ایک اوقات میں نہ کریں
    بلکہ اس کو وقفوں کے ساتھ کریں. تاکہ انجن آئل اور کلچ پلیٹ ٹھنڈی رھیں.
    چژھائی ہمیشہ چھوٹے گئیر میں چڑھئے. اور اترائی بھی. اگر ھائی آکٹن پٹرول میسر آجائے. تو اسے استعمال کریں. جس جگہ انجن بہت زیادہ زور لے. یا کسی ایسی جگہ پھس جائے جہاں یک دم بلندی آجائے تو بہتر ھے. بائیک سے اتر کر پہلے گئیر میں بائیک کے ساتھ ساتھ اسے چڑھائے. اس طرح انجن صرف بائیک کا وزن ھی آٹھائے گا.
    بلندی اور راستے کی نوعیت کے مطابق ٹائر کا انتخاب کریں. ھاف کلچ کا استعمال کم سے کم کریں. ھاف کلچ کا زیادہ استعمال ھی کلچ پلیٹ کو متاثر کرتا ھے.
    کلچ کی ایڈجسمنٹ سفر سے پہلے کسی اچھے مکینک سے ضرور کروائیں. ہمیشہ اوریجنل کلچ پلیٹ ڈلوائیں. زیادہ بلندی پر جانے سے پہلے انجن آئل ضرور چینج کروائیں. چین کی ایڈجسمنٹ کو بھی درست رکھئیں.
    ماہر ڈرائیور کم پاور کے انجن کی بائیک کو بھی چڑھائی پر لے جاتا ہے. کلچ کا استعمال درست طریقہ سے نہ کرنے والا ڈرائیور مشکل میں پھس جاتا ھے..

  9. #48
    PakWheeler Follow
    tofeeq3's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    12
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Quote Originally Posted by travel-pole View Post
    Thanks. InshaALLAH we plan for Swat, Chitral, Shandour, Phander, Yasin, Gilgit, Hunza, Shimshal, Chiporsan Valley and Kunjrab in Agust 2016

    Sent from my SM-N910T using Tapatalk
    any room for others who want to join you?

  10. #49
    PakWheeler Follow
    travel-pole's Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    Lahore
    Posts
    857
    Follows
    4
    Following
    11
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Quote Originally Posted by tofeeq3 View Post
    any room for others who want to join you?
    https://www.pakwheels.com/forums/sho...d.php?t=266469

  11. #50
    PakWheeler Follow
    dongiovanni's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Location
    Karachi
    Age
    26
    Posts
    281
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Hahahahahaha
    Maa main race main akela hi tha ... Bohat aalaa...
    Inshallah my YBR-G also coming soon

  12. #51
    PakWheeler Follow
    tofeeq3's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    12
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Quote Originally Posted by tofeeq3 View Post
    any room for others who want to join you?
    great,I would love to join, kindly send me your no in msg, agar possible ho to

  13. #52
    PakWheeler Follow
    travel-pole's Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    Lahore
    Posts
    857
    Follows
    4
    Following
    11
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Quote Originally Posted by tofeeq3 View Post
    great,I would love to join, kindly send me your no in msg, agar possible ho to
    0300-8427281

  14. #53
    PakWheeler Follow
    tofeeq3's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    12
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Thanks bhai jee I will be in contact INSHA ALLAH

  15. #54
    PakWheeler Follow
    imrannust's Avatar
    Join Date
    Nov 2015
    Location
    Hyderabad
    Posts
    95
    Follows
    0
    Following
    15
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Very nice thread.. Subscribing to both of your threads


    Sent from my iPhone using PW Forums

  16. #55
    PakWheeler Follow
    engr.omersharif's Avatar
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Karachi
    Age
    31
    Posts
    259
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    1
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Is Yamaha a quieter version of Honda CG 125 Deluxe? Aren't two the same?

    Sent from my SM-J700H using PW Forums mobile app

  17. #56
    PakWheeler Follow
    mmusman86's Avatar
    Join Date
    Jul 2016
    Location
    Lahore
    Posts
    12
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    Problems Solved
    Best Answers
    Good Answers

    Default

    Aslam-o-alikum, Very Good Post Indeed, Sir i would like to know can two people go on YBR125g on the Same Journey?

  18. #57
    PakWheeler Follow
    mmusman86's Avatar
    Join Date
    Jul 2016
    Location
    Lahore
    Posts
    12
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    Problems Solved
    Best Answers
    Good Answers

    Default

    Jazak-Allah, it Helped.

+ Reply to Thread
Page 3 of 3 FirstFirst 123

User Tag List

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •