Survey by Qualaroo
+ Reply to Thread
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 20 of 57
Like Tree61Likes

Thread: I Love My Yamaha YBR 125G

  1. #1
    PakWheeler Follow
    travel-pole's Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    Lahore
    Posts
    857
    Follows
    4
    Following
    11
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

  2. #2
    PakWheeler Follow
    travel-pole's Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    Lahore
    Posts
    857
    Follows
    4
    Following
    11
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default


    ایسی بائیک ھے۔ ویسی بائیک ھے۔ کیسی بائیک ھے۔

    کے متعلق مختلف جگہوں پر مختلف رائے۔ yamaha ybr 125g

    ساری رائے , سارے کمنٹس,سارے تھریڈ اپنی جگہ مجھ سے پوچھیں کے بائیک کیسی ھے۔ تومیں وہ بتاوں گا۔ جو سچ ھے۔

    adventures leagueکیونکہ میں اور
    دوسرے ممبر حسان بن حیدر واحد بائیکر ھیں۔ جو سب سے پہلے اس پر شمالی علاقہ جات کی سیر پر گئے۔
    تو اس لحاظ سے میری رائے معتبر تصور کی جائے گی۔ کیونکہ میں نے اس پر 3500 کلومیٹر کا سفر کیا۔
    کشمیر کی ساری پٹی کور کی, تاوں بٹ بھی گیا, اور تاوں بٹ بالا پر جانے والی پیدل پگٹنڈی پر بھی بائیک لے گیا۔
    شاردہ سے سرگن اور سرگن سے نوری ٹاپ 13000 فٹ کی بلندی پر بھی گیا۔ اور بابو سر ٹاپ 13700 فٹ پر بھی۔
    سوست سے ہوتے ہوئے بلند وبالا خنجراب پاس 16700 فٹ کو بھی اسی بائیک پر اسیر کیا.
    ۔ شاہراہ قراقرم پر عطا آباد ٹنل کے فل سلپری فرش پر اس کی گرپ کو بھی ٹیسٹ کیا۔ آن روڈ بھی چلائی
    اور نوری ٹاپ کا خطرناک آف روڈ ٹریک بھی اسی دلاری پر کیا۔ ندی نالوں کے یخ بستہ پانیوں میں بھی چلائی۔
    اور چھوٹے موٹے پتھروں سے بھرےٹریک پر گرفت اسی کی مرھون منت ھے۔
    دوسرے لفظوں میں کوئی آن روڈ یا آف روڈ ٹیسٹ ایسا نہیں جو میں نے اس پر نہ کیا ھو۔
    اور میں یہ بات پورے دعوے سے کہتا ھو۔ کہ اس کیٹگری یا اس پاور رینج میں اس سے اچھی بایئک پاکستان میں نہیں۔
    حالانکہ یاماھا کے متعلق میری رائے کوئی اتنی اچھی نہیں تھی۔ کیونکہ یاماھا کے متعلق ایک لطیفہ بہت مشہور ھے۔
    وہ یہ کہ ایک والد اپنے بیٹے کو کہتا ھے۔ کہ بیٹا اگر تم میٹرک میں اچھے نمبروں سے پاس ھو گئے
    تو میں تمیں ھنڈا لے کر دوں گا۔ کالج جانے کے لئے اور اگر تم فیل ھو گئے تو تب بھی بائیک ھی لے کر دوں گا۔
    اور وہ بھی یاماھا ۔۔۔۔۔۔۔گھروں میں دودھ کی سپلائی کے لئے۔
    کیونکہ یاماھا کے ان ماڈل سے پہلے یاماھا کے تصور کے ساتھ گوالے کا تصور بھی ان ٹپکتا تھا۔
    اور وہ گوالہ جو دودھ میں پانی نہیں ملاتا تھا۔ بلکہ پانی میں دودھ ملا کر اسی عجوبہ روزگار پر ہمارے گھر دینے آتا تھا۔
    خیر یہ بات تو مزاق کی تھی۔
    اس مزاق کے برعکس یاماھا نے واقعی اس بجٹ میں ایک شاندار بائیک دی ھی۔
    اور یقینا اب اس دوڈ میں ان کمپنیوں کو بھی ھوش آجائے گئی۔ جو ہمیں صرف بائیک کی ٹینکی کا سٹکر بدل کر نئے سال کا ماڈل پیش کر دیتی ہیں۔
    ان اعلی پایہ کی کمپنیوں کا حال اس بچے کا سا ھے۔ جو ہانپتے کانپتے گھر آتا ھے۔ اور اپنی ماں کو خوشخبری دیتا ھے۔
    کہ ماں میں اج ریس میں فرسٹ آیا ھو۔ ماں اپنے لخت جگر کو چومنے کے بعد پوچھتی ھے۔ کہ بیٹا سیکنڈ اور تھرڈ کون آیا۔
    بیٹا نہایت ھی محبت سے اپنی ماں کو کہتا ھے۔ کہ ماں میں ریس میں اکیلا ھی تھا۔

    شکر ھے یاماھا نے ایک فرد کی ریس میں اور بھی افراد کو شامل کیا ھے۔ تاکہ مقابلے کی فضا پیدا ھوسکے۔
    اور بچاری پاکستانی عوام کو کوئی کام کی بائیک دے سکے۔حالانکہ یہ عوام صرف ھنڈا کی سائیلنسر کی زور دار آواز
    سن کے ھی حوش ھو جاتی ھے۔ قصور عوام کا بھی نہیں ھے۔ بچاری عوام کے پاس اور کوئی چوائیس بھی نہیں تھی۔

    میں نے ہمیشہ ٹور ھنڈا پر ہی کئے۔ پاکستان کے کافی علاقوں کی خاک چھانی ھے۔ اور میں ھنڈا کا لور تھا۔
    لیکن اس دفعہ کے یاماھا کے ٹور نے مجھے جنجھوڑ کے رکھ دیا۔ کہ میں اس سے پہلے کسی پرانے دور کی مشین پر وقت ضائع کرتا رھا ھوں۔
    یاماھا کے اوپر کئے ھوئے ٹور نے مجھے وہ مزہ دیا جو کہ اس پہلے سوزوکئ یا ھنڈا نے نہیں دئیے۔
    یہ بات میں یاماھا کہ خوشامد میں نہیں کہہ رھا۔ کیونک میں میں نے بائیک مارکیٹ سے لی ھے۔ یاماھا کی تعریفوں کے عوض نہیں لی۔
    پورے سفر میں نے یاماھا کو سفر کی زینت ھی نہیں بنایا بلکہ ھر لحاظ سے اس کا ٹیسٹ بھی لگایا۔
    اور اس کیٹگری یا اس پاور کی کی حامل رینج میں اس کو ھر لحاظ سے اعلی پایا۔
    اپنے کئے ھوئے ٹور کے مشاھدے کے مطابق میں اپنے کمنٹس آپ کے ساتھ شئیر کرتا ھوں تاکہ جو لوگ یاماھا کی پرفارمنس
    کے بارے میں کسی اچھے دلائل کے منتظر ھیں۔وہ آسانی کے ساتھ اپنا فیصلہ کر سکے۔ جن میں پاک ویل کے طارق مجید صاحب بھی ھیں
    جو صرف میرے کمنٹس کے انتظار ابھی تک بائیک نہیں لے سکے۔

    تو ایک ایک کر کے اس بائیک کا عقابی مشابدہ کرتے ھیں۔
    سب سے پہلے میں عرض کر دوں کہ یاماھا کو میں بہثیت سیمی آف روڈ یا سیمی ٹورنگ بائیک کے طور پر لے رھا ھو۔ فیملی بائیک کے طور پر نہیں۔
    کیونکہ اس کا موازنہ فیملی بائیک کے طور پر نہیں کیا جاسکتا۔ فیملی بائیک کی خصوصیات اس میں نہیں۔ جیسا کہ ھنڈا ایک فیملی بائیک ھے۔
    کیونکہ کے اس کی ٹینکی کی بناوٹ ایسی ھے۔ جس پر آپ بچے نہیں بٹھا سکتے۔
    اس کے ھینڈل کے ساتھ کھانے کا ٹفن یا شاپر نہیں لٹکا سکتے۔ اس کو عوامی پارکنگ میں بے فکری کے ساتھ کھڑا نہیں کر سکتے۔
    اس لیے اس کو وہ لوگ خریدے۔جو چھوٹے موٹے ٹور یا اپنے شہر میں ایک مزے کی ڈرائیو لینا چاھتے ھیں۔


    اب چلتے ھیں اس کے باقی پہلوں پر
    لوگوں کو اس کی ساونڈ پر اعتراض ھے۔ تواس کے لئے عرض ھے۔ اگر آپ نے ساونڈ کو صرف اس غرض سے لینا ھے۔
    کہ محلہ میں موجود آپ کے شریکوں اوررشتہ داروں کو یا آپ کی ان کو پتہ چلے کہ جناب موصوف گلی میں چکر لگا رھے۔ تو اس حد تک تو یہ بات ٹھیک ھے۔ لیکن اگر آپ یاماھا کو بطور ٹورنگ بائیک کے طور ر لے رھے ھیں۔ تولمبے ٹور میں تیز آواز آپ کے عصاب کو تکھاتی ھے۔ ناکہ سکون دیتی ھے۔

    ھنڈا پر میں ایک دفعہ گلگت سے ھری پور ایک ڈرائیوپر آیا تھا۔ اور ھری پور پہنچتے پہنچتے میرے دماغ کی دھی ھو گئی تھی۔
    اور اس دفعہ یاماھا پر گلگت سے اسلام آباد ایک ڈرائیو پر آنے کے باوجود میں پرسکون رھا۔ اس کی مثال ایسے ھی ھے۔
    جیسے تیز آوا ز کے لاوڈ سپیکر کے سامنے آپ زیادہ دیر نہیں بیٹھ سکتے اور ہلکی ہلکی آواز کے سر آپ دیر تک سن سکتے ھیں۔ لمبے سفر میں سائیلنسر کی معتدل آواز آپ کو کم تکھاتی ھے۔ بنسبت تیز آواز کے۔ اس لحاظ سے یاماھا کی آواز بہت بہتر ھے۔

    اس کے بعد بات ھوگی۔ اس کی ٹینکی کی بناوٹ پر۔ اسکی اوپر سے ابھری ہوئی ٹینکی کئی لحاظ سے اچھی ھے۔
    ایک تو پٹرول کی وافر گنجائش مل جاتی ھے۔ سپیڈ میں گاڑی چلاتے ہوئےاچانک بریک لگانے کی وجہ سے
    اس کی اوپر کو ابھری ھوئی ٹینکی ولاسٹی بریکر کا کام کرتی اور اپنے سوار کو پھسل کر ٹینکی پر
    چڑھ جانے سے بچاتی ھے۔ اترائی پر بھی یہی سہولت مل جاتی ھے۔ اور سوار اگے کی طرف پھسلنے سے بچا رھتا ھے۔
    اور یہ بناوٹ اس کو پہلی نظر دیکھنے والے کو ہیوی بائیک کی لک دیتی ھے۔
    اس کے بعد سیٹ کے متعلق عرض کردوں۔ کہ میں ھمیشہ لونگ ٹورنگ پر فوم کی گدی یا ٹائر کی ٹیوب تکھاوٹ سے بچنے
    سے ساتھ لے کر جاتا ھو۔ اس بار بھی ساتھ لے کر گیا ھو۔ لیکن یاماھا کی آرام دہ سیٹ کی وجہ سے
    وہ گدی سارے راستے استعمال نہیں ہوئی۔ سیٹ آرام دہ بھی ھے۔ اور کشادہ بھی۔
    اس کے بعد اس کے شاک کو لیتے ھیں۔لونگ ٹور میں شاک ایسے ھونے چاھئے جو کے ان روڈ بھی
    مزے دار ھو اور آف روڈ کے نشیب و فراز کو بھی خود ھی جزب کریں۔ اور سوار کو ایک جھٹکوں سے پاک رائیڈ کا لطف آئے۔
    اس کی گول شیپ کی لائٹ دیکھنے میں بھی اچھی لگتی ھے۔ اور کارکردگی کے لحاظ سے بھی ۔میں ھمیشہ رات کی ڈرائیونگ کے دوران ھیڈ لائٹ کی کمی

    کا شکوہ کرتا تھا۔ لیکن اس کی ہیڈ لایٹ کی پروجیکشن نے میرا شکوہ ختم کردیا۔ تقریبا ھائی بیم پر پونا کلومیٹر مار کرتی ھے۔
    اور آف روڈ میں اس کی لو بیم ایک ایک نشیب فراز کو واضح کر دیتی ھے۔اور سب سے بڑھ کر ڈائریکٹ بیٹری سے چلنے
    کی وجہ سے بغیر انجن سٹارٹ کئے اس کی روشنی کا بھرپور مزہ لے سکتے ھیں
    اس کے بعد کچھ باتیں اس کے انجن کے بارے میں۔
    اس کا انجن او۔ایچ۔ سی ٹیکنولوجی کا حامل ھے۔ اور جو پرابلم ھنڈا کا انجن بلندی پر آکسیجن کی کمی کی وجہ سے کرتا ھے۔
    یعنی فل مسنگ یا بار بار بند ھو جانا وہ اس میں نہیں ھے۔نوری ٹاپ بابو سر ٹاپ اور خنجراب ٹاپ کی بلندی پر اس
    کی کارکردگی اعلی رھی۔ اکسیجن کی کمی کی وجہ سے اس کے انجن کی پاور کم ھو جاتی ھے۔ لیکن یہ بند یا مسنگ نہیں کرتا۔
    انجن کے نیچے لگی پروٹکٹنگ شیلڈ بھی ایک اچھا اضافہ ھے۔ جس سے کا فائدہ آف روڈ میں میں نے لیا۔ کیونکہ آف روڈ میں نیچے
    سے جو پتھر انجن کو لگتے ھیں ۔وہ انجن کو نقصان دیتے ہیں۔ لیکن اس کے نیچے لگی شیلڈ کی وجہ سے انجن محفوظ رھا۔




    انجن کی کارکردگی میرے ٹور کے دوران تو ہر لحاظ سے اچھی رھی۔ صرف ایک بات بار بار زہن میں آتی کہ کاش
    اس باڈی کے ساتھ 150 سی سی کا انجن ھوتا۔ 125 سی سی کے انجن کے ساتھ اگر آپ کم سامان کے ساتھ بہت
    زیادہ چڑھائی چڑھتے ھیں۔ تو اس کی کارکردگی بہت بہتر ھوتی ھے۔ لیکن زیادہ سامان کے ساتھ پھر آپ کو
    انجن کی پاور کے ساتھ ساتھ اپنی بھی پاور اور ڈرائیونگ کی قابلیت لگانی پڑتی ھے۔
    جیسا کے ہمارے ساتھ نوری ٹاپ پر ہوا۔ کہ ہمارے ایک تیسرے ساتھی جو کہ برانڈ نیو سوزوکی 150 پر تھے۔
    اپنے انجن کی پاور کا درست استعمال نہ کر سکے۔ اور نوری ٹاپ کی چڑھائی سے پہلے ھی کلچ پلیٹوں سے ہاتھ دو بیٹھے۔
    اصل بات یہ کہ اگر کمزور ڈرائیور مرسڈیز پر بیٹھ جائے اور غلط ڈرائیونگ کرے تو اس میں گاڑی کا کیا قصور۔
    جب ہم لوگ سر گن گاوں سے اگے نکلے تو چیک پوسٹ والوں نے ہمیں روکا۔ اور ہمیں کہا کہ آپ لوگ کم طاقت کی بائیکوں پر
    چڑھائی کیسے کرے گے۔ کیونک دو روز پہلے کچھ 500 سی سی والی لڑکے نوری ٹاپ نہیں چڑھ سکے۔ان میں سے کچھ کی کلچ پلیٹ فارغ ہو گئی تھی۔

    اور واپس سرگن گاوں سے جیپ لے کر بایئک کو اس پر لے گئے۔ ان کے بقول اس روڈ کے اوپر تازہ تازہ بلڈوزر چلایا گیا ھے۔
    اس وجہ سے بائیک کے ٹائر مٹھی کی دبیز تہہ میں پھس جاتے ہیں۔ اور چڑھائی کو ناممکن بنا دیتے ہیں۔

    خیر ہم نے اللہ کا نام لیا۔اور چڑھائی پر بائیک ڈال دی۔اور اللہ کے فضل سے نوری ٹاپ کو سر کیا۔
    یاماھا کےاوپر یہ تاثرات میرے سفر سے متعلق ھیں۔ ھو سکتا ھے ۔آپ کو سفر کے دوران اس سے مشکل حالات سے دوچار ہونا پڑ جائے۔
    اب آتے ہیں اس کے الائے رم کی طرف۔۔۔۔ اصولی طور پر آف روڈ بائیک میں الائے رم نہیں لگے ہوتے۔ تاروں کے جال والے رم ھوتےہیں۔
    اس بات پر مجھے بھی تحفضات تھے۔اور کچھ لوگوں نے بھی ڈرایا کہ یہ الائے رم پتھریلے ٹریک پر کسی نقصان کا سبب بنے گئے۔
    اور یہ ڈر نوری ٹاپ کے پتھریلے ٹریک پر ہر وقت ساتھ رھا۔ لیکن الحمداللہ کسی قسم کی کوئی مشکل الاےرم کی وجہ سے پیش نہیں آئی۔
    بلکہ الائے رم کا ٹیسٹ میرے ساتھ لگا۔ وہ بھی کمال تھا۔ بابو سر ٹاپ سے چلاس جاتے ہوئے رات کو دس بجے میری بائیک کا ٹائر پنکچر ہو گیا۔
    اور پنکچر کٹ بھی اگے پیچھے ھوگی۔ بابو سر ٹاپ سے چلاس تک میں نے پنکچر ٹائر کے ساتھ بمہ سامان اور
    بائیک کے اوپر بیٹھ کر میں نے یہ سفر تین گھنٹے میں کیا۔ چلاس پہنچتے پہنچتے صرف ٹیوب پھٹی۔ نا ٹائر پھٹا
    اور نہ ھی الاے رم کو کچھ ھوا۔ بابوسر سے چلاس تک کے سفر میں پنکچر ٹائر کے ساتھ سفر میری زندگی کا نہ بھولنے والا واقعہ ھے۔
    صبح اٹھ کر میں صرف ٹیوب چینج کروائی۔ اور اسی الائے رم کے ساتھ ابھی تک بائیک چلا رھا ھو۔ یہ ٹیسٹ الائے رم کی مضبوطی کا منہ بولتا ثبوت ھے۔
    قصہ مختصر میں نے یاماھا کو ھر موڑ پر کامیاب پایا۔ اور میں کہہ سکتا ھو کہ یاماھا خریدنے کا فیصلہ درست تھا۔

  3. #3
    PakWheeler Follow
    tariq.majeed's Avatar
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    138
    Follows
    1
    Following
    2
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    @travel-pole shan bhai very good performance analysis and yes I was waiting for your comments about performance to select my new ride.

  4. #4
    Senior PakWheeler Follow
    SyedMoazzam's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Rawalpindi
    Posts
    2,271
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    39 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    1

    Default

    Wonderful share sir

  5. #5
    Senior PakWheeler Follow
    amjad635's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Select City
    Posts
    5,713
    Follows
    13
    Following
    0
    Mentioned
    228 Post(s)
    Tagged
    10 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    1

    Default

    Read the full story the way ybr-g performed now i can understand thread title & justified
    you are happy with ybr-g as you are enjoying what it is many people being inspired from
    ybr & ybr-g looks expect speed from this bike and expect it will beat other all 125cc bikes
    in Pakistan which it fails to do

  6. #6
    PakWheeler Follow
    alkandar's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    654
    Follows
    2
    Following
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Bahut Umda, Well done Yamaha YBR 125G
    alkandar

  7. #7
    PakWheeler Follow
    homayoon's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Location
    Islamabad
    Age
    41
    Posts
    418
    Follows
    1
    Following
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    good useful review
    Al-Khalid,(6TD2, 1200 hp): In line horizontally opposed, 6 cylinders 12 pistons, 2 stroke liquid cooled multi-fuel engine with turbo super charger and indirect fuel injection

  8. #8
    PakWheeler Follow
    travel-pole's Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    Lahore
    Posts
    857
    Follows
    4
    Following
    11
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Quote Originally Posted by homayoon View Post
    good useful review
    جزاک اللہ

    Sent from my SM-N910T using Tapatalk

  9. #9
    PakWheeler Follow
    travel-pole's Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    Lahore
    Posts
    857
    Follows
    4
    Following
    11
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Quote Originally Posted by alkandar View Post
    Bahut Umda, Well done Yamaha YBR 125G
    Thanks for your kinds words

    Sent from my SM-N910T using Tapatalk

  10. #10
    PakWheeler Follow
    travel-pole's Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    Lahore
    Posts
    857
    Follows
    4
    Following
    11
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Quote Originally Posted by amjad635 View Post
    Read the full story the way ybr-g performed now i can understand thread title & justified
    you are happy with ybr-g as you are enjoying what it is many people being inspired from
    ybr & ybr-g looks expect speed from this bike and expect it will beat other all 125cc bikes
    in Pakistan which it fails to do
    I travel on Honda, Honda deluxe, Suzuki 150 and put good comments on all bike. But when I travel on YBR this is a great deal more. Please try then u vote me.


    Sent from my SM-N910T using Tapatalk

  11. #11
    PakWheeler Follow
    travel-pole's Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    Lahore
    Posts
    857
    Follows
    4
    Following
    11
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Quote Originally Posted by SyedMoazzam View Post
    Wonderful share sir
    Sir lot of thanks

    Sent from my SM-N910T using Tapatalk

  12. #12
    PakWheeler Follow
    travel-pole's Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    Lahore
    Posts
    857
    Follows
    4
    Following
    11
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Quote Originally Posted by tariq.majeed View Post
    @travel-pole shan bhai very good performance analysis and yes I was waiting for your comments about performance to select my new ride.
    Thanks Tariq Bahi. Catch you with your new YBR ride.

    Sent from my SM-N910T using Tapatalk

  13. #13
    PakWheeler Follow
    travel-pole's Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    Lahore
    Posts
    857
    Follows
    4
    Following
    11
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    [ATTACH]Noori Top[/ATTACH]

    Sent from my SM-N910T using Tapatalk
    Attached Images Attached Images  

  14. #14
    PakWheeler Follow
    travel-pole's Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    Lahore
    Posts
    857
    Follows
    4
    Following
    11
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    [ATTACH]Noori Top[/ATTACH][ATTACH]Noori Top[/ATTACH]

    Sent from my SM-N910T using Tapatalk
    Attached Images Attached Images   

  15. #15
    PakWheeler Follow
    travel-pole's Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    Lahore
    Posts
    857
    Follows
    4
    Following
    11
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    [ATTACH]at Kunjrab Pass[/ATTACH]

    Sent from my SM-N910T using Tapatalk
    Attached Images Attached Images  

  16. #16
    Senior PakWheeler Follow
    chdemon's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    Lahore
    Posts
    1,439
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    43 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Problems Posted
    4
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    3

    Default

    ala when is your next plan?
    Sent from Cultus Limited Edition... using iphone 6sss...

  17. #17
    PakWheeler Follow
    travel-pole's Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    Lahore
    Posts
    857
    Follows
    4
    Following
    11
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Thanks. InshaALLAH we plan for Swat, Chitral, Shandour, Phander, Yasin, Gilgit, Hunza, Shimshal, Chiporsan Valley and Kunjrab in Agust 2016

    Sent from my SM-N910T using Tapatalk

  18. #18
    Senior PakWheeler Follow
    aks_e_ahmed's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Karachi
    Age
    32
    Posts
    9,426
    Follows
    19
    Following
    1
    Mentioned
    231 Post(s)
    Tagged
    11 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    Masha Allah congratulations for right purchasing
    He Who Is Not Courageous Enough To Take Risks Will Accomplish Nothing In Life....!
    Muhammad Ali

  19. #19
    PakWheeler Follow
    abdulrehmanrauf's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Karachi
    Age
    33
    Posts
    771
    Follows
    3
    Following
    0
    Mentioned
    31 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Problems Posted
    3
    Problems Solved
    0
    Best Answers
    0
    Good Answers
    0

    Default

    @travel-pole, dear YBR is new and it will take some time to get in properly in local market. With passage of time these hathora mechanics will be awarded as ustad of YBRs obviously using hit and trial and thus this bike will become a real success.

    BTW, how is your YBR now after so much of beating... any damages or ware..
    Bara CG-125 bana phirta hai jou Sprinter say derta hai ....

  20. #20
    Senior PakWheeler Follow
    mfdarvesh's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Islamabad
    Posts
    2,806
    Follows
    4
    Following
    0
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Problems Posted
    0
    Problems Solved
    1
    Best Answers
    0
    Good Answers
    2

    Default

    @travel-pole, good review and nice to read that bike has potential. Me still waiting for their family version ..

+ Reply to Thread
Page 1 of 3 123 LastLast

User Tag List

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •