10 لاکھ روپے میں قابلِ خرید گاڑیوں کی فہرست

Small Cars Pakistan

آپ نے خاصے پیسے جمع کرلیے اور اب اپنے کے لیے گاڑی خریدنا چاہتے ہیں تو یہ جان کر آپ کو ضرور خوشی ہوگی کہ یہاں محدود بجٹ میں بھی چند اچھی گاڑیاں دستیاب ہیں۔ پاکستان میں گاڑیوں کی منڈی آج سے دس سال پہلے کے مقابلے میں کہیں زیادہ بہتر ہوچکی ہے۔ نہ صرف یہ کہ نئی گاڑیاں برائے فروخت ہیں بلکہ پرانی گاڑیوں کی قیمت میں بھی بتدریج کمی آ رہی ہے۔ موجودہ وقت میں آپ 10 لاکھ روپے کے اندر اندر بہت اچھی گاڑیاں خرید سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ بیرون ملک سے گاڑی درآمد بھی کی جاسکتی ہے۔

اس بلاگ میں ان گاڑیوں سے متعلق بات کروں گا جو 10 لاکھ روپے کے بجٹ میں حاصل کی جاسکتی ہیں۔ حقیقت تو یہ ہے کہ اس بجٹ میں درجنوں گاڑیوں کا انتخاب موجود ہے جس میں سے آپ اپنے حساب سے گاڑی منتخب کرسکتے ہیں۔ مجھے بھی اس بلاگ کے لیے ان گاڑیوں میں سے چند بہترین منتخب کرنے میں قدرے مشکل پیش آئی۔ میری کوشش ہوگی کہ مختصراً ہی سہی زیادہ سے زیادہ گاڑیوں سے متعلق ہم یہاں بات کریں۔اس مضمون کا مقصد ان لوگوں کو رہنمائی فراہم کرنا ہے جومحدود بجٹ میں نئی گاڑی خریدنا چاہتے ہیں۔

2005 Honda Civic GX Sedan

تو معاملہ یہ ہے کہ آپ کے پاس 10 لاکھ روپے ہیں اور آپ گاڑی لینا چاہتے ہیں۔ اس ضمن میں سب سے پہلے تو یہ فیصلہ کرلیں کہ آپ بالکل نئی گاڑی خریدنا چاہتے ہیں یا استعمال شدہ گاڑی لینا چاہتے ہیں۔ نئی اور پرانی دونوں طرح کی گاڑیوں کے اپنے فوائد اور انفرادیت ہے۔ مثال کے طور پر اگر آپ 4×4 لینا چاہتے ہیں تو 10 لاکھ میں نئی تو آئے گی نہیں، یوں آپ کو استعمال شدہ ہی خریدنی پڑے گی۔ نئی اور پرانی گاڑی میں سے ایک کا فیصلہ کرلینے کے بعد اندازہ لگائیں کہ آیا یہ گاڑی دستیاب بجٹ میں آپ کی ضروریات پوری کرے گی یا نہیں۔

اسے مزید بہتر اور باآسانی سمجھنے کے لیے محدود بجٹ میں دستیاب گاڑیوں کو تین زمروں میں تقسیم کردیتے ہیں:
ہیچ بیکس
سیڈان
SUV

ہیچ بیکس
اگر آپ بغیر ڈگی والی یعنی ہیچ بیک گاڑی خریدنا چاہتے ہیں تو آپ کے پاس بے شمار برانڈز موجود ہیں۔ 10 لاکھ روپے میں آپ نئی ہیچ بیک بھی لے سکتے ہیں اور استعمال شدہ بھی۔ اگر بالکل نئی خریدنا چاہیں تو سوزوکی مہران 6.3 لاکھ روپے، یوروII مہران 6.8 روپے کےعلاوہ سوزوکی ویگن آر 8.5 لاکھ روپے میں حاصل کرسکتے ہیں۔ مزید برآں سوزوکی، ٹویوٹا، ڈائی ہاٹسو جیسے معروف جاپانی کار ساز اداروں کی استعمال و درآمد شدہ گاڑیاں بھی خریدی جاسکتی ہیں جن کی فہرست یہاں موجود ہے۔

سیڈان
افسوس کے ساتھ لکھنا پڑ رہا ہے کہ 10 لاکھ میں کوئی نئی سیڈان تو اب دستیاب نہیں البتہ استعمال شدہ سیڈان گاڑیاں اس بجٹ میں ضرور مل جائیں گی۔ اگر آپ ہونڈا کے مداح ہیں تو چھٹی اور ساتویں جنریشن کی سِوک مل سکتی ہے۔ اگر آپ زیادہ خوش قسمت ہیں تو آٹھویں جنریشن کی ہونڈا سِوک بھی لگ بھگ 10 لاکھ میں مل سکتی ہے۔ اس کے علاوہ 2009-10 کی ٹویوٹا کرولا بھی وافر مقدار میں دستیاب ہے۔ اگر آپ اس سے زیادہ جدید گاڑی لینا چاہتے ہیں تو سوزوکی لیانا 2010-12 بھی مل سکتی ہے البتہ ملک میں اس کی مشہوری کچھ زیادہ نہیں ہے۔ ویسے اس زمرے میں 2000 سے پہلے کی مرسڈیز بینز C- کلاس بھی شامل ہے بشرطیکہ وہ اچھی حالت میں مل جائے۔

Suzuki Liana Pakistan

SUV
اس زمرے میں بہت کم ہی گاڑیاں مل سکیں گی۔ اس کی وجہ عام لوگوں کا مہنگی SUVs کی طرف راغب ہونا ہے۔ لہٰذا کار ساز ادارے بھی پرتعیش اور بیش قیمت SUVs بنانے کو ترجیح دیتی ہیں۔ لوگ اس گاڑی کو اپنی شان و شوکت کے اظہار اور بیرون شہر سفر کے لیے استعمال کرتے ہیں۔ اگر آپ سستی SUV لینا چاہتے ہیں تو ٹویوٹا کی 4×4 فہرست میں شامل پراڈ اور RKR خریدنا تو شاید ممکن نہ ہو البتہ MMC پجیرو (1995 سے بعد کا ماڈل) قریباً 10 لاکھ روپے میں مل جائے گا۔ اس کے علاوہ منی پجیرو پر بھی غور کیا جاسکتا ہے۔

mitsubishi-pajero-gls-d-1995

اگر آپ پاک ویلز پر موجود استعمال شدہ گاڑیوں کا زمرہ ملاحظہ کریں یا پھر خود مارکیٹ میں نکلیں تو اور بھی بہت سی گاڑیاں مل جائیں گی۔ بس آپ نے یہ خیال رکھنا ہے کہ جو بھی گاڑی لیں وہ آپ کے قیمتی پیسوں کا حق رکھتی ہے اور آپ کی ضرورت پوری کرسکے۔

  • Muhammad saleem

    جناب کوڑے کوڑے کرکٹ کی تشھیرکا شکریا پچھلے دنوں گاڑیوں کی جنریشن کی آگاہی اور غیر ملکی کمپنیوں مثلاً ھنڈا سوز وکی اور کرولا کا ہماری قوم وہ ہی پرانی گاڑیوں اور اور دوسرا ممالک سے زیادہ قیمت اور کم سہو لیا ت والی گا ڑیوں کے متعلق پڑہ کر خوشی ہوئ کہ ہم لوگ ایک دوسرے کیساتھ مخلص اور خیال رکھنے والے اور اچھا مشورہ دینے والے ہیں
    لیکن جن گاڑیوں کا ابھی آپ نے مشورہ دیا ہے لگتا ہے یا کمپنیز یا لوکل ڈیلرز نے آپ سے درخواست کی ہے جناب انہیں بکنے دیں آپ کی حصہ آپ کو مل جا ے گا
    گستا خی معاف

  • Faizan Ahmad

    This is scrap, inshort…

  • Naeem Ur Rahman

    Kia sportage can be easily accommodated in this price

Top