ہونڈا جیز 2018ء نئی صورت کے ساتھ بھارت میں پیش


ہونڈا بھارت نے 19 جولائی 2018ء کو ہونڈا جیز تھرڈ ایڈیشن کا ایک اپڈیٹ جاری کیا، جو ادارے نے 2015ء کے وسط میں متعارف کروائی تھی۔ اس ہیچ بیک کو حالیہ صورت گری میں کئی اپڈیٹس مل چکے ہیں۔ یہ گاڑی اب پش اسٹارٹ بٹن، کروز کنٹرول، مکمل نیا 7-انچ انفوٹینمنٹ سسٹم مع اینڈرائیڈ آٹو/ایپل کار پلے دونوں، بغیر چابی کے داخل ہونے کی خصوصیت وغیرہ۔ گاڑی تین مختلف ویریئنٹس میں پیش کی جا رہی ہے۔

S

V

VX

S ویریئنٹ صرف ڈیزل انجن میں دستیاب ہے؛ البتہ V اور VX ویریئنٹس پیٹرول اور ڈیزل دونوں انجنوں کے ساتھ ہیں۔

2018_honda_jazz_facelift-2

2018_honda_jazz_facelift-1

2018_honda_jazz_facelift-3

اس کار کا پیٹرول ویریئنٹ 1.2لیٹر انجن سے لیس ہے جو 89 bhp اور 110 Nm ٹارک پیدا کرتا ہے جبکہ ڈیزل 1.5لیٹر انجن کے ساتھ دستیاب ہے جو 99 bhp بناتا ہے اور 200 Nm ٹارک پیدا کرتا ہے۔ ہونڈا جیز پیٹرول ویریئنٹ CVT آٹو ٹرانسمیشن اور 5-اسپیڈ مینوئل ٹرانسمیشن کے ساتھ دستیاب ہے جبکہ ڈیزل صرف 6-اسپیڈ مینوئل گیئربکس آپشن رکھتا ہے۔

مزید پڑھیں:  زونٹس ZT310-R پاکستان میں آنے والی نئی موٹر سائیکل

آگے بڑھنے سے پہلے یہ بات قابل ذکر ہے کہ گاڑی پانچ مختلف رنگوں میں دستیاب ہے جن میں سرخ، سرمئی اور سفید بھی شامل ہیں۔

2018-honda-jazz-facelift-4

2018-honda-jazz-facelift-5

نئی ہونڈا جیز 2018ء کے ایکسٹیریئر میں کچھ ظاہری تبدیلیاں بھی کی گئی ہیں جیسا کہ اب اس میں زیادہ تیز اور جارحانہ انداز کا فرنٹ بمپر ہے۔

آگے بڑھیں تو ہونڈا جیز S ویریئنٹ LED ٹیل-لیمپس، ABS بریکس EBD کے ساتھ، ڈوئل ایئر بیگز، ڈی فوگر، ریئر پارکنگ سینسرز وغیرہ جیسی خصوصیات کے ساتھ آتا ہے۔ V ویریئنٹ بغیر چابی کے داخلے کی سہولت، کروز کنٹرول، 15-انچ الائے ویلز، فوگ لیمپس، پیٹرول ویریئنٹ میں پیڈل-شفٹرز کے ساتھ آتا ہے جو CVT کے ساتھ ہے۔

honda-jazz-5

2018_honda_jazz_facelift-6

مزید برآں، بہترین ویریئنٹ VX کئی اضافی خصوصیات کے ساتھ آتا ہے جن میں 7-انچ انفوٹینمنٹ سسٹم مع نیوی گیشن، اینڈرائیڈ آٹو یا ایپل کار پلے بھی شامل ہیں۔ اسٹیئرنگ پر چمڑا منڈھا ہوا ہے اور گاڑی ڈوئل ایئر بیگز اور ABS مع EBD کے ساتھ آتی ہے۔ اس ویریئنٹ کے شیشے برقی طور پر ایڈجسٹ اور فولڈ ہو سکتے ہیں۔

2018_honda_jazz_facelift-7

بہترین VX ڈیزل ویریئنٹ (مینوئل ٹرانسمیشن) 9.29 لاکھ روپے (بھارتی روپوں) میں دستیاب ہے جو پاکستان میں 17.40 لاکھ روپے بنتے ہیں۔ جبکہ CVT ٹرانسمیشن کے ساتھ اور مینوئل ٹرانسمیشن کے حامل پیٹرول ویریئنٹس بھارت میں بالترتیب 8.99 لاکھ اور 7.79 لاکھ روپے کے ہیں۔ پاکستان میں یہ قیمتیں بالترتیب 16.84 لاکھ اور 14.59 لاکھ روپے ہوں گی۔

جس طرح ہونڈا پاکستان پرانی جنریشن کی ہونڈا سٹی کو اب بھی گھسیٹ رہا ہے، یہ کہنا غلط نہ ہوگا کہ پاکستانی آٹو موبائل صارفین بھی ہونڈا کی موجودہ لائن اپ میں کچھ تبدیلی دیکھنا چاہ رہے ہیں۔

ہماری طرف سے اتنا ہی، اس بارے میں اپنی رائے نیچے تبصروں میں پیش کیجیے۔


Top