کیا پروٹون X70 کی سیل زیرو ہو گئی ہے؟

0 7,499

پروٹون کو مارکیٹ میں اپنی کراس اوور X70 لانچ کیے ڈیڑھ سال ہو گیا ہے لیکن ہم نے سڑک پر شاید ہی کوئی یونٹ دیکھا ہو اور اب، مارکیٹ رپورٹس بتا رہی ہیں کہ مارچ 2022 میں پروٹون X70 کی فروخت بالکل صفر پر آ گئی ہے۔ کیا یہ کار مارکیٹ کو الوداع کہہ چکی ہے یا کہنے والی ہے؟ آئیے حقائق سے پردہ اٹھاتے ہیں۔

ڈیلیوری کا کوئی نشان نہیں

دسمبر 2020 میں ملائیشین کراس اوور کے پاکستان آنے کے فوراً بعد عالمی وبا کورونا کی وجہ سے ملائیشیا کو زبردست دھچکا لگا، ملک میں لاک ڈاؤن لگا دیا گیا۔ جس کے باعث درآمدی پابندیوں کی وجہ سے پروٹون X70 کی دیر سے ڈیلیوریز ہوئیں۔

ستمبر 2021 میں ملائیشیا میں صورتحال بہتر ہونے اور صنعتی سرگرمیاں دوبارہ شروع ہونے کے بعد پروٹون نے اپنے آپریشنز کو دوبارہ شروع کرنے کے لیے پاکستان میں جلد سے جلد ممکنہ ڈیلیوریز کیں۔ پروٹون پاکستان نے جنوری 2022 میں مقامی طور پر تیار شدہ X70 کا پہلا یونٹ متعارف کرایا۔

اسی کے ساتھ کمپنی نے مارچ 2022 میں X70 کی بڑے پیمانے پر پیداوار شروع کرنے اور منتظر خریداروں کو گاڑی فراہم کرنے کا وعدہ کیا۔ جس سے پروٹون پر صارفین کا اعتماد بحال ہوا لیکن جلد ہی نے اپنا بحال کیا گیا اعتبار دوبارہ کھونا شروع کر دیا ہے۔ یہ اپریل کا اختتام ہے اور ابھی تک کوئی ڈیلیوری نہیں ہوئی ہے۔

پروٹون کے صارفین اب ایک سال سے زیادہ عرصے سے اپنی بُک کی گئی   گاڑی کا انتظار کر رہے ہیں اور اب بھی ڈیلیوری کا کوئی نام و نشان نہیں ہے۔ کمپنی اپنے نوٹیفیکیشنز میں کہتی رہتی ہے کہ صارفین کو صبر اور انتظار کا میٹھا پھل ملے گا لیکن یہ انتظار کب کرنا ہوگا؟ اور صارفین یہی جاننا چاہتے ہیں۔

بکنگ منسوخ

مختلف میڈیا رپورٹس کے مطابق، مارچ 2022 میں صفر فروخت کے ساتھ، بہت سے خریداروں نے Proton X70 کے لیے اپنی بکنگ منسوخ کر دی ہے اور مارکیٹ میں دستیاب دیگر کراس اوور کا انتخاب کیا ہے۔ رپورٹس میں بتایا گیا ہے کہ پروٹون نے ابھی تک ان میں سے کچھ صارفین کو رقم واپس نہیں کی ہے۔

پروٹون پاکستان کا بیان

دوسری طرف پروٹون نے فوری طور پر صفر سیلز رپورٹ کو مسترد کرتے ہوئے کہا کہ یہ درست نہیں ہے۔ کمپنی کے ایک اہلکار کے مطابق گاڑی کی بکنگ ابھی تک کھلی ہے اور اس ہفتے کے آخر میں، عید سے عین قبل ڈیلیوری شروع ہو جائے گی۔

آئیے امید کرتے ہیں کہ یہ سچ ہو پروٹون اپنے ساکھ کو بچانے کیلئے صارفین کو گاڑی کی ڈیلیوریز ممکن بنائے۔ دوسری صورت میں، X70 کے لئے کھیل ختم ہوسکتا ہے.

Google App Store App Store

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.