سوزوکی گاڑیوں کا نیا ڈلیوری ٹائم

0 362

جیسا کہ ہم آپ سوزوکی گاڑیوں کی بڑھتی قیمتوں کے بارے میں بتا چکے ہیں تو سوچا کہ آپ کو اس کے ساتھ ساتھ سوزوکی گاڑیوں کے نئے ڈلیوری ٹائم کے بارے میں آگاہ کر دیں۔

سوزوکی آلٹو

سوزوکی ڈیلرشپ کے مطابق:

سوزوکی ویگن آر

ویگن آر کے تمام ویرینٹس کا عارضی وقت 120 دن (4 ماہ) ہے۔

سوزوکی کلٹس

ڈیلرز کے مطابق سوزوکی کلٹس کے تمام ویریئنٹس کی بکنگ عارضی طور پر معطل ہے۔

سوزوکی بولان اور راوی

کمپنی کے مطابق:

  • سوزوکی بولان کی ترسیل کا عارضی وقت 60 دن (2 ماہ) ہے۔
  • سوزوکی راوی کی عارضی ترسیل کا وقت بھی 60 دن (2 ماہ) ہے۔

ہمیں امید ہے کہ یہ مضمون ہمارے قارئین کے لیے کافی مددگار ثابت ہوگا اور انہیں سوزوکی کاریں بُک کرنے میں مدد ملے گی۔ جیسا کہ ہم نے پہلے بتایا، کمپنی نے اپنی گاڑیوں کی قیمتوں میں اضافہ کیا ہے۔ سوزوکی نے یہ قدم حکومت کی طرف سے حیران کن طور پر 1300 سی سی تک کی کاروں پر 2.5 فیصد فیڈرل ایکسائز ڈیوٹی (FED) عائد کیے جانے کے بعد اٹھایا ہے۔ اہم بات یہ ہے کہ سوزوکی بہت سی گاڑیاں اسی کیٹیگری میں آتی ہیں۔

سوزوکی کی چھوٹی کاریں مقامی مارکیٹ میں سب سے زیادہ مقبول ہیں کیونکہ معاشرے کا متوسط ​​طبقہ ان گاڑیوں کا بنیادی خریدار ہے۔ پچھلی تین دہائیوں میں کمپنی نے 800 سی سی اور 1000 سی سی گاڑیوں کی کیٹیگری میں بہت سی گاڑیاں لانچ کی ہیں۔ 660 سی سی آلٹو کی لانچ کے بعد کمپنی اس کیٹیگری پر بھی حاوی ہے۔

گزشتہ سال دسمبر میں سوزوکی نے آلٹو کے 9000 سے زیادہ یونٹس فروخت کیے جو کہ کار کی لانچ کے بعد سے اب تک کی سب سے زیادہ ہے۔ اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ زیادہ قیمتوں کے باوجود آلٹو پاکستان میں صارفین کی پسندیدہ ترین کاروں میں سے ایک ہے۔

آپ نئے ڈلیوری ٹائم کے بارے میں کیا سوچتے ہیں؟ نیچے دئیے گئے کمنٹ سیکشن میں اپنی رائے کا اظہار کریں۔

تبصرے میں اپنے خیالات کا اشتراک کریں.

 

 

 

Google App Store App Store

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.