145 کلومیٹر فی گھنٹہ سے زائد رفتار – سوزوکی مہران نے کرولا، سِوک کو بھی پیچھے چھوڑ دیا

Mehran speeding

پاک ویلز فیس بک کمیونٹی میں ہمارے دوست جناب عبد الہادی نے ایک دلچسپ اور حیرت انگیز ویڈیو شیئر کی ہے جس میں سوزوکی مہران (Mehran) کو موٹروے پر انتہائی تیز رفتاری سے سفر کرتے ہوئے دیکھا جاسکتا ہے۔ کم از کم مجھے یہ بات تو سمجھ نہیں آئی کہ 3-سلینڈر والے 800cc انجن کی حامل مہران میں اتنی زیادہ رفتار سے دوڑنے کی صلاحیت کس طرح پیدا کی گئی کہ اس نے موٹروے پر رواں دواں دیگر گاڑیوں بشمول ٹویوٹا کرولا اور ہونڈا سِوک کو بھی پیچھے چھوڑ دیا۔

یہ بھی پڑھیں: سوزوکی مہران کے 5 روشن پہلو – جنہیں نظر انداز کرنا ممکن نہیں!

ذیل میں 145 کلومیٹر فی گھنٹہ کی زائد رفتار سے دوڑنے والی سوزوکی مہران کے اس کارنامے کو ملاحظہ فرمائیں اور ہمیں اپنی رائے سے آگاہ کریں کہ اتنی زیادہ رفتار کا حصول کیسے ممکن ہے؟



اس ویڈیو کو پیش کرنے کا ہرگز یہ مطلب نہیں کہ ہم برق رفتاری کی حوصلہ افزائی کر رہے ہیں۔ گاڑی کو محتاط انداز ہی سے چلانا چاہیے اور طویل شاہراہوں پر رفتار بڑھانے سے قبل سیٹ بیلٹس باندھ لینی چاہئیں۔ اس کے علاوہ ٹریفک قوانین پر بھی 100 فیصد عمل کیا جانا لازمی ہے تاکہ آپ اور دیگر افراد کسی بھی قسم کے نقصان سے محفوظ رہیں۔

Samiullah Sharief

Samiullah Sharief is a car enthusiat. He is passionate about writing blogs and reviews about cars. His hobbies are driving,watching TV Shows like Top Gear, Mega Factories and he follows Popular car magazines. You can reach out to him by tweeting @sami649

  • Grewal

    A Brave Man or an Idiot?

  • Ammar Hassan

    130 is normal for mehran..

  • Muhammad Arsalan

    Its normal for Mehran. Also, it depends on the road smoothness. Agr road bohoto smooth hai to gari ki speed b aram se barhai ja skti hai. Karachi me to highway pe 80 ki speed pe gari jump karna shru kardeti hai.

Top