بغیر لائسنس ڈرائیونگ کرنیوالوں کیلئے 2 ہزار روپے جرمانے کا اعلان

0 131

شہر لاہور میں دن بدن سموگ کے باعث فضا کی بگڑتی صورتحال کے بعد لاہور ہائی کورٹ نے شہر میں ماحولیاتی مسائل سے نمٹنے اور ٹریفک کی روانی کو بہتر بنانے کے لیے ایک اور حکم جاری کیا ہے۔ اس بار عدالت نے ڈرائیونگ لائسنس کے بغیر گاڑی چلانے والوں سے 2000 روپے جرمانہ وصول کرنے کا حکم دیا ہے۔

لاہور ہائیکورٹ کے جسٹس شاہد کریم نے درخواستوں پر سماعت کی اور سٹی ٹریفک پولیس کو حکم دیا کہ ڈرائیونگ لائسنس کے بغیر گاڑی چلانے والوں پر 2000 جرمانہ عائد کیا جائے۔

لاہور ہائیکورٹ کی دیگر سفارشات

اس سے قبل لاہور ہائی کورٹ نے حکم جاری کیا تھا کہ ون وے کی خلاف ورزی کرنے والوں سے 2000 روپے بطور جرمانہ وصول کیے جائیں۔ اس سے پہلے ٹریفک پولیس ون وے کی خلاف ورزی کرنے والوں سے 200 روپے جرمانہ وصول کر رہی تھی۔ روپے وصول کرتی تھی اور اسی وجہ سے ٹریفک پولیس عوام کو ون وے کی خلاف ورزی کرنے والوں کو روکنے میں ناکام تھی۔

اس سے قبل پنجاب حکومت نے لاہور میں یورو-2 فیول پر پابندی لگانے کا فیصلہ بھی کیا تھا تاکہ شہر میں صرف اعلیٰ معیار کے ایندھن کی فراہمی کو یقینی بنایا جا سکے۔

مزید برآں، لاہور ہائی کورٹ کو جوڈیشل واٹر انوائرمنٹ کمیشن کی رپورٹ موصول ہوئی جس میں لاہور میں ٹریفک کی روانی کو یقینی بنانے اور سموگ کے خاتمے کے لیے اقدامات کی سفارش کی گئی۔ رپورٹ میں درج ذیل کی سفارش کی گئی ہے۔

  • غیر ضروری اور عارضی پارکنگ پر پابندی لگائی جائے
  • غیر قانونی پارکنگ پر جرمانہ
  • شہر میں روزانہ انسداد تجاوزات آپریشن
  • فٹ پاتھ پر رکاوٹیں کھڑی کرنے والوں کے خلاف سخت کارروائی
  • پیدل چلنے والوں اور اوور ہیڈ پلوں کے استعمال کے بارے میں عوامی آگاہی
  • کم عمر ڈرائیوروں کے خلاف سخت کارروائی
  • ڈرائیونگ لائسنس کی سختی سے جانچ کریں

سموگ کا بحران ہر آنے والے دن کے ساتھ لاہور کو اپنی لپیٹ میں لے رہا ہے۔ ساہیوال، فیصل آباد اور رائے ونڈ فضائی آلودگی سے سب سے زیادہ متاثر ہونے والے دوسرے شہر ہیں لیکن لاہور دنیا کا آلودہ ترین شہر بھی بن چکا ہے۔

پنجاب حکومت کا خیال ہے کہ فضائی آلودگی کا بنیادی ذریعہ ٹریفک ہے اور حکومت اس مسئلے کا مقابلہ کرنے کے لیے فلائی اوورز اور انڈر پاسز پر کام کر رہی ہے۔ اس کے علاوہ نئی اصلاحات لاہور میں سموگ اور اس سے ہونے والی ہلاکتوں کے خاتمے کے اس مشن میں بھی مددگار ثابت ہوں گی۔

شہری ہونے کے ناطے، ہمیں فضائی آلودگی کو کم کرنے کے لیے بھی کردار ادا کرنا ہے۔ ہمیں چاہیے کہ ہم اپنی گاڑیوں میں اچھے معیار کا ایندھن استعمال کریں، ٹریفک کے اصولوں پر عمل کریں، ماسک پہنیں اور سموگ میں غیر ضروری طور پر باہر نکلنے سے گریز کریں۔

 

 

Google App Store App Store

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.