ٹویوٹا گاڑیوں کے بریکس بنانے والے کارخانے میں آتش زدگی

Aisin Toyota

ٹویوٹا آسین سیکو کے ذیلی ادارے ایڈوِکس (Advics) کے کارخانے میں آگ لگ جانے کے باعث چار افراد زخمی ہوگئے ہیں۔ وسطی جاپان میں قائم اس کارخانے میں ٹویوٹا گاڑیوں کے لیے بریکس تیار کیے جاتے ہیں۔ تحقیقات کے بعد آگ لگنے کا سبب رنگ کرنے والے شعبے میں گیس کا دھماکہ بتایا جارہا ہے۔

ایڈوِکس نہ صرف جاپان بلکہ دیگر ایشیائی ممالک میں بھی ٹویوٹا گاڑیوں کے لیے بریکس فراہم کرتا ہے۔ جاپان میں ایڈوکس کے دو کارخانے موجود ہیں جن میں سے ایک حالیہ آتش زدگی کے باعث بند کیا جاچکا ہے۔ اس سے پاکستان میں ٹویوٹا گاڑیوں کی تیاری بھی متاثر ہونے کا امکان موجود ہے۔

یہ بھی پڑھیں: لاکھوں ٹویوٹا کرولا اور ہونڈا سِوک کے حفاظتی ایئربیگز میں مسئلہ کا انکشاف

aftermarket_img01_en

رواں سال یہ دوسرا موقع ہے کہ جب ٹویوٹا (Toyota) گاڑیوں کے لیے کسی قسم کے پرزے تیار کرنے والے کارخانہ ناگزیر وجوہات کی بنا پر بند کرنا پڑا۔ اس سے قبل جاپان میں آنے والے زلزلے سے بھی ٹویوٹا کو کافی نقصان ہوا جس کے بعد ٹویوٹا گاڑیوں کے لیے انجن تیار کرنے والے کارخانے میں آگ بھڑک اٹھی تھی۔ اس سے جاپانی ادارے کو تقریباً 80 ہزار گاڑیوں کی تیاری میں غیر معمولی تاخیر کا سامنا کرنا پڑا۔ ان افسوس ناک واقعات کے باعث اپریل میں 17 فیصد کم ٹویوٹا گاڑیاں تیار کی گئیں جن کی تعداد تقریباً 258,387 بنتی ہے۔

گو کہ فی الوقت کارخانے میں لگنے والی آگ سے ہونے والے نقصانات کا اندازہ لگانا مشکل ہے تاہم ایک بات یقینی ہے کہ اس سے ٹویوٹا کو ایک بار پھر گاڑیوں کی تیاری کے سلسلے میں مسائل کا سامنا کرنا پڑے گا۔

Adan Ali

Adan is a Tribe Leader at Drive Tribe, who writes to share his passion for cars, culture and gadgetry through words. So far his writings and contributions have been able to make their way to media outlets like PakWheels and Dawn. Reach out to him by tweeting @adanali12

Top